Rolls-Royce Whispers, inspirație la tine acasă

0
47
Rolls-Royce (aplicație Whispers)

În luna februarie a acestui an, Rolls-Royce a prezentat detalii despre cel mai exclusivist club din lume – o aplicație denumită Whispers – un proiect digital al constructorului britanic. Whispers oferă experiențe interesante unei comunități speciale – produse rare sau pre-vizualizări exclusive Rolls-Royce – realizate în cadrul departamentului Luxury Intelligence Unit. O aplicație care este disponibilă pentru toți posesorii de automobile Rolls-Royce produse la facilitatea de producție de la Goodwood a mărcii.

Rolls-Royce (magic castle)

În urmă cu mai mult de doi ani, Whispers a fost lansat către un grup select de clienți – distribuiți la nivel internațional – care evoluează și se adaptează în strânsă colaborare cu utilizatorii săi. Multe dintre oferte sunt unice, adesea capricioase, cu adevărat uluitoare. La simpla apăsare a unui buton, există posibilitatea de a realiza o expediție în Antarctica sau un racetruck personalizat, existând chiar opțiunea de a beneficia de un spectacol privat al unei orchestre de talie internațională. Iar principiul fondator este unul dezvoltat sub numele Inspire Greatness. De altfel, Luxury Intelligence Unit se ocupă cu identificarea la nivel internațional a ofertelor inspiraționale și a ideilor creative.

Rolls-Royce (carte the wind in the wllows)

Iar atunci când lumea a fost lovită de Covid-19, Luxury Intelligence Unit a pivotat către explorarea ofertelor excepționale care ar putea fi accesate de clienți în siguranța propriilor case. Așadar, de ce este atât de interesantă aplicația Whispers? Departamentul Luxury Intelligence Unit oferă câteva observații interesante în acest caz, Verena Masters (Head of Whispers în cadrul Rolls-Royce Motor Cars) menționând: “Clienții Rolls-Royce a căutat dorit să beneficieze de creativitate, sănătate și bunăstare, deoarece au trebuit să se limiteze la spațiul reședințelor lor în timpul pandemiei Covid-19, aceștia apelând la Whispers ca modalitate de planificare a viitorului”.

Rolls-Royce (documentare wildlife)

Nu este de mirare că ofertele orientate către familie au crescut în popularitate. Un exemplu îl constituie lecțiile de magie virtuală provenind de la prestigiosul Magic Castle din California, deosebit de apreciat în această perioadă dificilă. De asemenea, First Edition Classic Children’s Books – foarte apreciate – au beneficiat de ediții precum Charlie and the Chocolate Factory sau The Wind in the Willows. Beatrix Potter s-a dovedit a fi foarte populară sub forma unor cărți pentru copii în ediție limitată, alături de un superb set de șah pictat manual, realizat din piatră pisată și rășină. Pentru copii cu vârste mai mari, setul de șah Lord of the Rings a surprins imaginația.

Rolls-Royce (the future of video art – Cao Fei)

Totodată, clienților le-au fost prezentate și diferite experiențe virtuale din întreaga lume, aceștia având ocazia să exploreze lumea design-ului, a fotografiei și a picturilor abstracte, versiuni care s-au dovedit a fi extrem de populare, în timp ce spectacolele virtuale ale unor trupe de teatru au înlocuit evenimentele tradiționale. Serviciile health & wellness au fost la fel de apreciate, în cadrul pachetelor de Digital-Care oferite d eunele dintre cele mai luxoase hoteluri și Spa-uri din întreaga lume. Un alt teritoriu explorat de Whispers a fost arta în mișcare a imaginii, programul Rolls-Royce beneficiind de aportul artistului de origine chineză Cao Fei.

Rolls-Royce

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here