Obiectele de artă și/sau design se împletesc în mod armonios, rezultatul oferind strălucire spațiului unde sunt găzduite. Sunt domenii explorate în zilele naostre de principalele mărci de lux, odată cu diversificarea domenilor de activitate la nivel global.
-
Conform companiei de consultanță Brand Finance, topul celor mai valoroase mărci de vinuri și șampaniee ste dominat de LVMH. Evaluat la 1,27 miliarde euro, Moët & Chandon este considerat cel mai valoros brand de vin/șampanie la nivel global.
-
La mijlocul lunii august se stingea Alain Delon, unul dintre marii actori francezi care au marcat cinematografia secolului XX. Chiar dacă a jucat în peste 60 de filme, de-alungul a cinci-decenii, actorul era opusul unui star de la Hollywood.
-
Cu câteva zile înainte de sosirea toamnei calendaristice, BOSS a prezentat prima colecție-capsulă realizată în colaborare cu Aston Martin. Noile piese vestimentare reprezintă o fuziune perfectă între trecutul, inovația și stilul contemporan al celor două mărci premium.
-
Imediat după încheierea competițiilor, steaguri, tricouri de voluntari și alte articole care reprezintă suveniruri olimpice vor fi revândute. Colecționarii le vor putea achiziționa din târguri, dar și pe platforme online.
-
Luna septembrie debutează cu cea de-a 4-a ediție a turneului Romanian Amateur Open, eveniment organizat de Theodora Golf Club Organizată sub egida Federației Române de Golf, prestigioasa competiție va reuni peste 80 de jucători din țară și străinătate.
-
Renumitul producător Montblanc, în colaborare cu Comitetul Olimpic Internațional (CIO), a anunțat lansarea a două instrumente de scris. Acestea sunt inspirate din spiritul Jocurilor Olimpice.
-
Începând cu 26 iulie, Paris devine capitala sportului internațional, la Jocurile Olimpice urmând să participe peste 10.000 de sportivi. Binecunoscută pentru expresiile sale artistice, capitala Franței va găzdui numeroase instalații (speciale) de artă, majoritatea fiind legate de sport.
-
Cu un segment auto aflat în plină electrificare, constructorul Maserati își extinde expertiza ătehnologică în segmentul bărcilor de lux. Împreună cu Vita Power, companie de tehnologie marina, marca italiană și-a prezentat viziunea asupra mobilității viitorului pe apă.