Share This Article
Cel mai vândut cognac din lume – Hennessy – a colaborat cu super-starul latino Maluma pentru realizarea unei ediții limitate. O colaborare inedită, chiar dacă la bază regăsim succesul a două dintre cele mai de succes mărci ale momentului!
Cu o istorie intinsă pe mai bine de 250 ani, Maison Hennessy strălucește în lume cu amestecurile sale excepționale. O marcă construită pe spiritul antreprenorial al fondatorului – Richard Hennessy – longevitate a mărcii fiind adând înrădăcinată în excelența cognac-urilor sale. Fiecare etichetă s-a născut dintr-un proces unic de distilare, transmis din generație în generație. Colaborarea cu Maluma s-a dovedit a fi una mai mult decât firească.
Artistul
Super-starul latino Maluma este unul dintre cei mai de succes artiști ai momentului. Cu o carieră marcată de muncă asiduă, inspirație și succes, la bază regăm visele colective ale familiei sale. De asemenea, regăsim aici ingredientele comunității sale, a fanilor și, mai ales, a culturii latino pe care o venerează. De-a lungul carierei sale, el s-a străduit continuu să depășească granițele, transcendând lumea muzicii pentru a deveni un icon cultural.
“Cu această colaborare, continuăm moștenirea mărcii prin îmbrățișarea extinsă a artistului Maluma. Un Hennessy V.S.O.P. realizat în ediție limitată, calitatea întâlnind originalitatea”, spune Jasmin Allen (Senior Vice President – Hennessy Statele Unite). Cu o colaborare începută în anul 2019, acest proiect întruchipează etosul mărcii premium: “Never Stop, Never Settle”. Este o sărbătoare a impactului culturii latino asupra muzicii, artei și modei.
Cultura
“Hennessy are o lungă tradiție în a susține și celebra pe cei care își depășesc limitele. Iar parcursul lui Maluma personifică perfect etosul mărcii naostre”, completează Jasmin Allen. Afirmații întărite de super-starul latino. “Cultura latino este diversă, fiind sursa de inspirație pentru tonurile vibrante ale design-ului sticlei. Cu ediția Hennessy, am dorit să ofer o imagine asupra modului cum se bucură oamenii de viață, prin muzică și valori familiale”.
Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI