Share This Article
Lansat în anul 2015, esența BOSS The Scent este încă o alegere perfectă pentru bărbații încrezători, magnetici și determinați. Zece ani mai târziu, parfumul a fost reimaginat cu noi sticle, concentrații bogate și o campanie de promovare captivantă.

Lansat în variatele Him/Her, campania de promovare a parfumului îi are ca protagoniști pe David Corenswet și Eiza González. Apariții senzuale, cele două forte aprind o conexiune de neoprit. Cu cât BOSS este mai puternic, cu atât atracția lor este mai solidă. David Corenswet, interpretul iconic-ului erou Superman, captivează prin carisma sa incontestabilă. În același timp, Eiza González emană un amestec de senzualitate și forță.
Parfumul
În noua campanie BOSS The Scent, cei doi talentați artiști se întâlnesc față în față, chimia lor electrizând ecranul. Coregrafia este una senzuală și captivantă, întruchipând puterea de atracție în mișcare. O putere care atinge noi-culmi, atunci când aleg să se unească, dezvlănțuind o forță-irezistibilă care nu poate fi ignorată. Împreună, definesc puterea de atracție, o forță care transcende granițele și atrage toate privirile.
În timp ce parfumul își păstrează profilul-original, emblematic, intensitatea lui a fost sporită pentru asigurarea unei impresie de durată. BOSS The Scent, realizat de Pascal Gaurin, include note subtile de chihlimbar-lemn-frcutat, fiind inspirat de interacțiunea unei asocieri îndrăznețe. Esența se deschide cu prospețimea condimentată a uleiului-natural de ghimbir, în contrast cu notele suave ale fructelor de Maninka.
Ambalajul
BOSS The Scent reinventează linia de design a ambalajului cu o sticlă care întruchipează propia-alură irezistibilă. Sticla translucidă este completată de capacul din metal cu monogramă Double-B. Forma cu multe fațete captează lumina, reflectând culoarea de piersică a parfumului din interior. O imagine care oglindește confruntarea intensă și senzorială a parfumului, completare elegantă a echilibrului de forță și senzualitate.
Mai multe detalii sunt disponibile AICI.