Share This Article
Ralph Lauren a anunțat semnarea unui parteneriat global cu Australian Open, devenind echipamentul oficial al turneului de tenis. Ca parte a înțelegerii, care va începe la ediția din 2021, ralph Lauren va îmbrăca toți oficialii aflați pe teren – inclusiv arbitrii de scauna sau copii de minge – cu ajutorul unei colecții de îmbrăcăminte și accesorii special concepute pentru acest eveniment major. Sursa de inspirație este regăsită în spiritul urneului, ținutele – care include tricouri, pantaloni scurți, cămăși și șepci – vor avea o semnătură durabilă: fibrele necesare producerii lor sunt extrase din sticlele de plastic reciclate.

De asemenea, țesăturile vor avea caracteristici funcționale de performanță, precum elasticitatea, proprietăți de absorbție a transpirației și protecție UV. “Suntem încântați să primim Ralph lauren în familia Australian Open și suntem mândri de parteneriatul încheiat cu acest prestigios brand global, care va juca un rol important la unul dintre cele mai mari evenimente sportive din lume”, a declarat Craig Tiley (Directorul Australian Open). “Stilul și rafinamentul Ralph Lauren vor aduce un aspect premium turneului Australian Open, iar modelele uniforme reflectă contemporaneitatea turneului nostru, mai «jucăuș».

Angajamentul nostru comun față de excelență, inovație și crativitate, împreună cu o conexiune profunsă cu istoria și tradiția, stau la baza acestui parteneriat pe termen lung”, completează executivul turneului. Potrivit mărcii, parteneriatul este o completarea a strategiei Ralph Lauren de “a oferi creșterea durabilă și crearea de valoare, sprijinindu-și totodată prioritatea de a atrage o nouă generație prin implicarea în evenimentele globale cu impact ridicat“, adugă Craig Tiley. De asemenea, acordul înseamnă și un ajutor oferit mărcii pentru a-și atinge obiectul de a se dezvolta pe anumite piețe cheie, precum Australia și Asia de Sud-Est.

Un exemplu îl constituie turneul Australian Open, acesta având anul trecut o audiență globală de peste 900 milioane de case în peste 215 țări. Pe toată perioada turneului – care urmează să se desfășoare între 18 – 31 ianuarie 2021 – magazinul de pe platforma electronica a mărcii Ralph Lauren va prezenta pentru prima dată un program personalizat – denumit Create Your Own – în Australia, alături de un sortiment de produsele iconice clasice Polo, conform unui comunicat de presă al mărcii americane. Astfel, clienții își pot personaliza produse prcum tricourile Polo, pulovere sau genți cu inițialele sau numele. Detalii aici: AUSTRALIAN OPEN
Mai multe informații aici: WATCHES