Share This Article
Zegna este una dintre mărcile recunoscute pentru liniile sale simple, dar elegante. Cum ultimul an a fost marcat de pandemia de coronavirus, fiecare dintre noi alegând să poarte mai mult ținute relaxate, granițele vestimentației casual nu au arătat niciodată atât de estompate. Cu toate acestea, noua colecție New Leisurewear a etichetei Zegna ne amintește de confort și rafinament, cele două neexcluzându-se niciodată. Prezentată ca parte a colecției de Primăvară 2021, linia oferă piese vestimentare diverse, de la ținute pentru mediul exterior, până la tricouri polo, pulovere cu guler sau pantofi sport.

De asemenea, colecția include numeroase articole de îmbrăcăminte funcționale, prcum o jachetă hidrofugă, colanți smart cu bunare supradimensionate și pliuri permanente, alături de un hanorac cu glugă care poate fi purtat ca o piese vestimentară luxoasă. Ținute lejere, de purtat de-a lungul zilei, acestea fiind cu siguranță ușor de împachetat și transportat, o reflecție a setei de viață care îi cuprinde pe oameni astăzi. Inspirată de schimbarea stilului de viață și a priorităților, colecția respectă atenția tradițională Zegna și expertiza în croitoria masculină, chiar dacă în construcția ei sunt folosite materiale moi sau siluete mai sportive.
Mai multe știri premium AICI
Rezultatul final este oferit de o linie inteligentă de articole de îmbrăcăminte funcționale, realizate conform standardelor înalte în pânzeturi și meșteșug al mărcii. “Luxury Leisurewear este concepută pentru stilul de viață al bărbaților de acum”, menționează un reprezentant al mărcii. “Zegna reimaginează clasicele ținute pentru a reflecta timpul cultural și vremurile aflate în schimbare, un moment în care ne relaxăm, trăim și lucrăm într-un singur loc, acordând prioritate mai mult confortului personal”. Este momentul când spațiul de acasă este explorat cu inteligență, linia sugerând ce își doresc bărbații când vor ieși în lume.

De altfel marca italiană nu este singurul brand masculin care își imaginează ținute post-pandemie. Brioni și Brad Pitt tocmai au lansat o colecție-capsulă de ținute relaxante, în timp ce George Cleverly – iubit pentru pantofii săi personalizți – oferă acum un sortiment de opțiuni casual. Totodată, The Armoury propune un ghid în care descrie diferența dintre croitoria tradițională și ținutele casual contemporane. În fine, linia lansată de Zegna poate fi consultată pe platforma de comerț electronic a mărcii, prețurile variind între 495 USD (pantaloni din bumbac) și 3995 USD (jachetă din amestec de bumbac). Detalii Ermenegildo Zegna AICI.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informațiiAICI