Share This Article
Eticheta Y-3 revine cu un nou capitol al colecției de modă aferente sezonului primăvară/vară 2022. Inclus în aniversarea de 20 ani, Chapter 1 reprezintă prima incursiune în explorarea tematică a trecutului, prezentului și viitorului etichetei.

Denumit “20 Years: Re-Coded”, capitolul marchează reîntoarcerea la momentele cheie, design, materiale și siluete din istoria mărcii. Este un capitol care reimaginează propria identitate Y-3 pentru viitor. Cea mai recentă colecție Adidas x Yohji Yamamoto se bazează pe trecutul liniei Y-3 și include piese din arhivă. Este o direcție observată în noul Chapter 1, capitol care are la bază conceptul Tranformative Nostalgia.
Colecția
Y-3 este despre asumarea unui croi relaxat și design adaptabil prin distorsiunea provocatoare a codurilor vizuale Adidas și Yohji Yamamoto. Canalizând excelența mărcii în ce privește stratificarea, Chapter 1 conduce purtătorul către o eleganță lejeră – cu piese vestimentare adaptabile. Dând viață poveștii mărcii, o etichetă comemorativă – care sărbătorește 20 ani de colaborare – este prezentă în interiorul și exteriorul colecției.

Între timp, logo-ul emblematic al mărcii Adidas este reimaginat ca motiv estetic al Chapter 1. În plus, colecția include și o serie de accesorii, precum șepci, genți, țosete, curele sau eșarfe. Oferta de încălțăminte este evidențiată prin introducerea pantofului Y-3 Makura, precum și actualizarea unor clasici ai colecției. Experimentând o nouă abordare a confortului, pantof este o reinterpretare inovatoare a încălțămintei inspirate de alergare.
Campania
Lansarea Chapter 1 al colecției SS2022 este însoțită de o campanie dinamică, realizată sub conducerea creativă a lui Jamie Reid. Campania se concentrează pe mișcare, un grup de dansatori reinterpretează și reimaginează artistic noțiunea de mișcare sportivă. Cu accent pe momentele individuale, seria de imagini expresive explorează legătura dintre dans și sport. Colecția Adidas este disponibilă la nivel global în mediul online & offline.
Abonează-te la newsletter AICI