Vorsprung 2030 reprezintă strategia corporativă a constructorului german de automobile premium Audi. O marcă care dorește să devină un lider durabil, social și tehnologic la orizontul anului 2030. De aceea, dorește să ofere clienților vehicule electrice ccare să dețină propriul ecosistem.

Prin “Vorsprung 2030”, “marca se asigură că rămâne viabilă mult timp în viitor”, spune Markus Duesmann (CEo-ul Audi). “Ritmul schimbării în societatea noastră crește rapid. De aceea am decis să accelerăm propria transformare”, adaugă Markus Duesmann. În urmă cu câteva săptămâni, Audi a anuțat că, începând cu 2025, va lansa doar modele acționate electric. Totodată, motoarele pe combustie vor fi eliminate până în anul 2033.
O nouă viziune
Pentru a fi la înălțimea sloganului “Vorsprung durch Technik”, Audi a elaborate noua strategie “Vorsprung 2030”. Cu o dată fermă de trecere la mobilitatea electrică, marca germană abordează cu hotărâre transformarea sa. De altfel, Audi își reafirmă rolul de pionier și motor al inovației în industria auto. “Vorsprung durch Technik este necesar, deaorece putem rezolva multe dintre problemele actuale”, spune Markus Duesmann.

Iar aici pot fi amintite emisiile de carbon sau încălzirea globală, tehnologiile curate fiind soluția optimă. “Suntem o companie care garantează libertatea și mobilitatea clienților noștri”, subliniază Duesmann. De aceea, constructorul de autovehicule Audi se concentrează pe sistemele de acționare cu emisie zero. “Nu dezvoltăm pur și simplu tehnologia de dragul ei. Trebuie să fim consecvenți pentru a ține lumea în mișcare”.
Dezvoltare strategică
“Vorsprung durch Technik” a definti9 AND-ul mărcii Audi timp de cincizeci de ani. Pentru a se asigura că aceasta nu se schimbă, Silja Piech și echipa sa au dezvoltat o nouă viziune. O strategie corporativă durabilă și orientată către viitorul sustenabil. Astfel, au fost studiate – timp de luni întregi – tendințele globale din sectorul mobilității. Aspecte care au condus la discuții despre evaluări în domenii strategice de activitate.

Printre concluziile desprinse, se regăsesc numeroase elemente care țin de design-ul și inovațiile aduse în timp vehiculelor Audi. Astfel, Oliver Hoffmann (Membru în CA-ul Audi) știe că, “anii următori vor determinați pentru marcă”. “În era mobilității, nu numai că definim «Vorsprung» ca inginerie, design de ultimă generație și experiență digitală captivantă. Viitorul Audi va aduce accente pe soluțiile holistice de mobilitate”.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI