Share This Article
Under Armour se așteaptă ca marjele de profit pentru finalul de an să fie unele scăzute, chiar dacă cererea online a ajutat brand-ul să înregistreze o pierdere mai mică decât se aștepta. Astfel, acțiunile companiei au scăzut cu aproximativ 8% la ultima ședință a bursei. De altfel, David Bergman (Director Financiar al companiei Under Armour) a avertizat că s-ar putea ca marca să nu aibă o ofertă adecvată pentru a răspunde cererii mari din partea clienților, în eventualitatea în care a doua jumătate a anului vânzările s-ar recupera mai rapid decât prognozele (estimate de analiștii din piață).
“Având în vedere impactul dramatic asupra vânzărilor cu amănuntul, din cauza închiderilor magazinelor și a incapacității de a corela cererea cu oferta, anticipăm că un mediu de promovare sport se va materializa în a doua jumătate a anului”, menționează David Bergman. O parte majoră a vânzărilor către canalele off-price – planificate pentru trimestrul III și IV – ar putea aduce presiuni “semnificative” asupra marjelor pentrur estul anului, completează David Bergman. De altfel, Under Armour a încercat să-și reducă dependența de marjele de profit mici în comerțul cu ridicata, prin intermediul căruia vindea în diferite department store-uri sau magazine off-price.
Cu toate acestea, o activitate de promovare crescută este așteptată în a doua jumătate a anului, compania anticipând vânzări în creștere către magazinele off-price. Analiștii estimează că Under Armour va beneficia de creșteri ale veniturilor în trimestrul al II-lea, deoarece consumatorii au început să cumpere mai mult online, timp în care magazinele erau închise din cauza blocajelor datorate de pandemia de Covid-19. Venitul net a scăzut cu circa 41% (la 707,6 milioane USD – întrimestrul încheiat la 30 iunie), chiar dacă el era estimat la 558,5 milioane USD. Cu o bază ajustată, compania a pierdut doar 31 cenți/acțiune, comparative cu estimările de 41 cenți/acțiune.
Detalii aici: UNDER ARMOUR