Share This Article
Tommy Hilfiger a anunțat încheierea unui acord de licențiere – pentru linia premium Tailored – cu producătorul de îmbrăcăminte pentru bărbați Lardini. Potrivit unui comunicat de presă al mărcii deținute de grupul PVH, parteneriatul permite Lardini să deseneze și producă costume, jachete și pantaloni pentru regiunile EMEA (Europa, Middle East și Africa) și APAC (Asia-Pacific). Colaborarea – a ărei durată nu a fost specificată – va începe odată cu sezonul primăvară/vară 2021, eticheta americană menționând că obiectivul acordului este “de a crește vânzările Tommy Hilfiger și acoperirea globală a gamei sale de produse”.
Specializată în ținute sportive și formale, în special jachete, Lardini a fost fondată în 1978 și are una dintre cele mai bune competențe în cercetarea și inovația liniilor masculine. Cu venituri de aproximativ 100 milioane Euro, compania își realizează produsele în facilitatea din Filottrano, un mic orășel de lângă Ancona. Lardini produce piese de îmbrăcăminte sub marca proprie, precum și diferite colecții pentru alte case. Până acum câțiva ani, cei mai notabili clienți erau Etro, Ferragamo, Dolce & Gabbana, Burbery sau Trussardi. “Considerăm că utilizarea expertizei de piață a Lardini ne va permite să ne extindem categoria de produse personalizate pentru Europa și Asia”, a menționat Martijn Haglman (noul CEO al Tommy Hifiger Global și PVH Europe).
Până acum câțiva ani, cei mai notabili clienți ai companiei includ Etro, Salvatore Ferragamo, Dolce & Gabbana, Burberry și Trussardi. „Considerăm că folosirea expertizei de piață a Lardini ne va permite să ne extindem în continuare categoriile de produse personalizate în Europa și Asia”, a comentat Martijn Haglman (CEO-ul recent numit al Tommy Hilfiger Global și PVH Europe). Despre Tommy Hilfiger se știe că a introdus colecția de îmbrăcăminte pentru bărbați pe piața europeană în anul 1998, prin oferirea licenței de producție grupului Elvetia Holy Fashion. În octombrie 2011, linia clasic-elegantă a fost reintegrată în activitățile de bază ale companiei, în anul 2013 proiectul primind un impuls prin crearea diviziei Tommy Hilfiger Tailored.