Tom Ford revine pe piață cu un nou parfum – denumit Beau de Jour – la baza acestuia regăsindu-se aromele de mosc și patchouli, cele două fiind în combinație cu chihlimbarul. De asemenea, noul parfum include lavanda din provincia Provence, rozmarinul din nordul Africii, mușchiul din pădurile secular de stejar și busuiocul genovez, alături de o explozie de ulei esențial de geraniu, rezultatul fiind un profil cu caracteristici multiple, oferind purtătorului note subtile smoky & minty.

Totodată, este bine de știut că noul parfum se adresează “Gentleman-ului îngrijit perfect, care are în vedere fiecare detaliu. El prezintă lumii cea mai bună versiune a lui, sub suprafața perfecta regăsindu-se ceva mult mai profund, răcoritor și sublim în esența sa”. Parfumul “Beau de Jour” a fost creat de Karyn Khoury (Creative Director-ul mărcii) și parfumierul Antoine Maisondieu. După ce a ocupat funcția de Creative Director la Gucci și Yves Saint Laurent, Tom Ford are o cultură a modei suficient de mare și arată foarte bine. Originar din Texas, designer-ul știe bine cum trebuie să miroasă un bărbat, marca de lux omonimă fiind lansată în cursul anului 2006.

Beau de Jour nu este prima aventură a lui Tom Ford în lumea parfumurilor și a coloniilor, în decursul timpului el lansând mai multe arome – atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Fiecare dintre acestea au exprimat stilul mărcii și oferă o îmbinare a parfumurilor care reflectă întotdeauna cea mai bună versiune a purtătorului și fiind adesea unisex. Iar găsirea parfumului potrivit poate fi o misiune dificilă, dar dacă doriți unul care să vă ofere o senzație caldă și pământeană – aducând în același timp aroma puternică a mentei – atunci Beau de Jour ar putea fi o opțiune perfectă pentru dumneavoastră (parfumul fiind disponibil la vânzare la nivel global în sticle de 50 de ml).