Share This Article
Tod’s a generat un venit consolidat de 452,6 milioane euro – în primele nouă luni ale anului – echivalent cu o recesiune de 33,2% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2019. Numai în T3, veniturile grupului italian au fost de circa 195,7 milioane euro, în scădere cu 12,3% față de perioada similar din 2019, “…un rezultat care marchează o îmbunătățire semnificativă față de ultimele două trimester…”, a menționat Diego Della Valle (Președinte & CEO al grupului Tod’s).
“China a înregistrat rezultate deosebit de bune, cu o creștere solidă de două cifre în al treilea trimestru”, a declara executivul mărcii italiene. “Suntem convinși că, odată ce această perioadă de incertitudini va trece, grupul nostru va putea performa din nou, datorită puterii mărcii lor, calității excelente a produselor, abilităților echidepelor de management și structurii de capital robuste”, adaugă Della Valle. De altfel, Tod’s pare să-și consolideze vânzările în T3, Della valle subliniind că această creștere a fost confirmată și în octombrie: “…colecțiile noastre de iarnă primesc un feedback excelent de la clienții locali și internaționali; în occident, rezultatele magazinelor sunt afectate negativ de absența turismului și, în ultima perioadă, de noile închideri impuse de valul doi al pandemiei de coronavirus…”, completează Diego della Valle.
Însă, rezultatele vânzărilor online au fost extrem de pozitive pentru Tod’s în primele nouă luni ale anului, performanța acestui canal accelerîndu-se constant, cu o creștere continuă de două cifre. “Acesta este un canal prioritar pentru noi”, spune Della Valle, adăugând că este unul “…în care (Tod’s) continua să investească intens; extindem baza de clienți, în principal datorită noilor forme digitale de comunicare. În perioada celui de-al treilea trimestru, pe piața europeană, am început primul test al modelului nostru de distribuție omni-channel…”. De asemenea, Tod’s a indicat că activitatea online din T3 s-a normalizat treptat și că, la finalul trimestrului, toate magazinele mărcii erau deschise. Începând cu 30 septembrie, 89% din magazinele etichetei erau deschise în mod regulat, 9% dintre ele funcționau în regim de ore reduce și doar 2% erau închise.
La începutul T3, 78% din magazine erau deschise, 16% lucrau cu program redus și 6% erau închise. Situația evoluează rapid, conform Tod’s, în lumina măsurilor adoptate de guverne în timp ce luptă împotriva pandemiei. Potrivit Della Valle, această criză fără precedent înseamnă că grupul are puține posibilități pentru a face progrnoze pentru viitor. Cu toate acestea, “…gestionăm toate activitățile care se află deja pentru 2021, urmând indicațiile linia strategică adoptată de noi, cu o puternică atenție la controlul costurilor, o mare prudență în colectarea comenzilor angro și cu un accent deosebit pe zona digitală, în încercarea de a rămâne flexibili și pentru a face față evoluției continue a piețelor internaționale…”, declară Della Valle. Totodată, oficialii Tod’s au subliniat că sănătatea personalului și a clienților este o prioritate pentru grup. Detalii aici: TOD’S.
Mai multe informații aici: WATCHES