Tiffany & Co, campanie cu Beyoncé și Jay-Z!

0
208
Beyoncé & Jay-Z (foto Tiffany & Co)

Tiffany & Co. a apelat la celebrul cuplu al industriei muzicale Beyoncé și Jay-Z pentru următoarea campanie publicitară. Oficial, artiștii sunt noile muze ale casei de bijuterii americane – fondată în anul 1837 de Charles Lewis Tiffany!

Beyoncé – Imaginea Messika la Super Bowl (foto: Messika)

Informația despre această colaborare a fost dezvăluită recent într-un interviu acordat de Beyoncé revistei Harper’s Bazaar. Marca a avut de-a lungul timpului sub contract diferite personalități: Lady Gaga, Kendall Jenner sau K-pop Rosé. Conform mediei de peste ocean, desemnarea cuplului este o lovitură de imagine importantă pentru casa de bijuterii. O mișcare bună, ținând cont că Beyoncé lucrase anterior cu case de bijuterii precum Messika.

Schimbări profunde

În timpul Super Bowl (Miami), Beyoncé a purtat un set Haute Joaillerie – conceput special pentru ea – de Valérie Messika. Un punct de plecare, ținând cont de schimbările profunde operate de marcă americană după preluarea LVMH. Alegerea a două vedete de culoare, dovedește încă odată schimbarea de direcție la Tiffany & Co. Merită să amintim și faptul că legandara casă de bijuterii apare în mijlocul glamour-ului internațional în 1961.

Coperta Harper’s Bazaar – Septembrie (foto: Harper’s Bazaar)

Este anul când se lansează “Breakfast at Tiffany’s”, un film inspirat din romanul lui Truman Capote. Peste ani, grupul francez LVMH avea să preia bijutierul american (2021), adăugându-l în lista sa de mărci prestigioase. O mișcare care a costat 14,7 miliarde dolari, o preluare produsă în mijlocul pandemiei de Covid-19. Este pasul care transformă bijutierul, numirea lui Alexandre Arnault multiplicând operațiunile de comunicare ale mărcii.

Imagine proaspătă

Începând cu 1 aprilie, marca începe o nouă campanie de comunicare pe rețeaua social Instagram. Fanii mărcii sunt lăsați să creadă că nuanța iconică a mărcii urmează să se schimbe într-un galben strălucitor. Campania este completată de postări pline de umor și muze elegante. Mai ales din rândul hip-hop, o ramură asociată adesea cu acesoriile bling-bling. Pași firești pentru Tiffany & Co, ținând cont de trecutul lui Alexandre la Rimowa.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.