Share This Article
Renumită pentru extraordinarele sale whisky-uri, distileria scoțiană The Macallan și-a reimaginat emblematicele colecții Double Cask, Sherry Oak și Colour. Cunoscutele expresiile au primit acum o nouă identitate vizuală, aceasta fiind create de cunoscutul designer David Carson.

Îmbinând delicat bogata moștenire The Macallan cu perspectiva orientată spre viitor, noul design oferă o viziune reîmprospătată asupra viitorului. Este celebrată măiestria și creativitatea inegalabilă a mărcii scoțiene. Deși identitatea vizuală a evoluat, whisky-ul rămâne cu același gust inconfundabil pentru care este renumit – echilibrat, elegant și rafinat. Colaborator de lungă durată, David Carson s-a inspirat dintr-o varietate de surse.
Noua viziune
Relația armonioasă dintre sherry și stejar rămâne în centrul atenției fiecărei expresii, modelând gustul whisky-ului în diferite moduri. Colecția Double Cask este creată printr-une chilibru rafinat al butoaielor de stejar european și american, asezonate cu vinul de sherry. Expresia este un omagiu adus butoaielor excepționale de stejar și poveștii creației lor. O călătorie care durează peste o sută de ani și se întinde pe mii de kilometri.

Acest single malt fin și cremos prezintă fructe proaspete, caramel și un echilibrul de dulceață obținut din stejarul american. Alături, regăsim condimente delicate și fructe uscate obținute din stejarul european. Pe măsură de îmbătrânește, complexitatea se adâncește, oferind note de fructe proaspete și condiment delicate. Colecția Sherry Oak este modelată de butoaiele din stejar european asezonate cu sherry, devenind mai bogat și complex.
Colecția timeless
Aceste whisky-uri, cu nuanțe naturale de mahon, prezintă note interconectate de fructe uscate, ghimbir și aromă intense de lemn. Colecția reprezintă profunzimea și complexitatea moștenirii The Macallan. Colecția Colour este caracterizată de butoaiele de stejar american asezonate cu vine de sherry din Jerez de la Frontera. Proaspăt și vibrant, acest whisky oferă note de citrice și vanilie, cu arome pronunțate de fructe tropicale.

“The Macallan nu a stat și nu v-a sta niciodată pe loc. Noua identitate oferă o multitudine de indicii vizuale pentru a spune povestea noastră”, menționează Jaume Ferras. “Precum whisky-ul, designul are la bază echilibrul. Cu The Macallan, am vrut să creez o identitate vizuală care să respecte bogata sa istorie”, a spus David Carson. Pentru mai multe detalii, vă invităm să consultați pagina oficială a producătorului scoțian.
The Macallan – detalii suplimentare AICI

