Share This Article
The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, lansează noua identitate vizuală şi noua structură de portofoliu a vinurilor din gama Prahova Valley, răspunzând, astfel, nevoilor şi dorinţelor actuale şi diversificate ale consumatorului şi cumpărătorului. Prahova Valley este o gamă reprezentativă ȋn marea varietate de vinuri prezente pe piaţa românească, iar prin noua identitate vizuală ȋşi propune să ȋşi consolideze poziţia de brand definit prin autenticitate, calitate şi unicitate.

Povestea brandului Prahova Valley, al cărui nume este inspirat din renumita zona geografică a României, recunoscută pentru frumuseţea peisajelor sale, a ȋnceput ȋn urmă cu 17 ani. Gustul distinct şi structura armonioasă a vinului amintesc de soarele strălucitor, cerul senin şi serenitatea specifică locurilor pline de farmec de pe Valea Prahovei, acolo unde conexiunea dintre om şi natură este uşor de regăsit.
Logo-ul gamei Prahova Valley, simbolul soarelui, sursă de viaţa şi energie, a fost păstrat, ȋnsă stralucirea sa a fost intensificată, pentru a sugera intensitatea gustului vinurilor care compun această gamă şi durabilitatea lor ȋn memoria olfactivă şi gustativă a consumatorului. Sloganul „Răsărit din natură, desăvârşit cu pasiune” reflectă legătura puternică a brandului cu natura şi darurile sale miraculoase, cu oamenii care au muncit din greu şi cu drag la recoltarea strugurilor, la producţia vinului şi la stabilirea echilibrului perfect dintre arome, pentru a oferi consumatorului un vin clasic, elegant, versatil, care aduce un plus de farmec oricărui moment.

„Prahova Valley este un brand emblematic pentru portofoliul The Iconic Estate, cu tradiţie ȋn România şi apreciat ȋn randul consumatorilor şi al partenerilor, ȋn mod special, datorită calităţii. Noua identitate vizuală are rolul de a consolida legătura strânsă cu Valea Prahovei, al cărei nume ȋl poartă, a comunica atributele şi beneficiile brandului, a ȋntări conexiunea emoţională cu consumatorul şi cumpărătorul şi a spori vizibilitatea la raft, amplificând, astfel, valoarea brandului Prahova Valley ȋn categoria de vinuri liniştite. Extinderea gamei Prahova Valley cu noi produse, conform cerinţelor pieţei şi trendurilor specifice, reprezintă o direcţie strategică de dezvoltare ȋn vederea unei bune capitalizări din piaţa de vinuri liniştite.”a spus Marinela Popescu, director de marketing, Alexandrion Group.
Noua identitate vizuală armonioasă marchează o nouă etapă ȋn viaţa gamei, unificând produsele din portofoliu ca o semnătură de brand. Elementele naturii-valea, munţii, râul- reprezentate discret pe fundal, evocă denumirea brandului şi induc, prin simbolistica lor, consumatorului, o stare de relaxare, specifică plimbărilor ȋn natură, care favorizează introspecţia. Numele brandului este acum mai vizibil şi mai clar datorită fontului mult mai expresiv şi ȋn linie cu noile tendinţe grafice.

Gama Prahova Valley include acum 9 soiuri de vin, create pentru a da savoare şi a imprima bună dispoziţie momentelor petrecute ȋn compania familiei, prietenilor şi colegilor: cine şi prânzuri relaxate sau festive, evenimente private sau desfăşurate ȋntr-un cadru formal. Fiecare dintre cele 9 soiuri de vin- 4 albe, 4 roşii şi 1 rose- are o compoziţie diferită, unică, surprinzătoare, astfel ȋncât gama Prahova Valley acoperă o paletă foarte extinsă de ocazii de consum şi gusturi. Portofoliul Prahova Valley, a fost ȋmbogăţit cu un nou soi de vin – Fetească Regală, demisec – un vin alb, cu arome de fructe galbene şi flori sălbatice şi note subtile de grepfruit. Dinamic şi prietenos, vinul pune ȋn valoare preparatele culinare din carne albă sau fructe de mare şi poate fi servit, de asemenea, ȋn combinaţie cu aperitive.
The Iconic Estate pregăteşte şi alte noutăţi pentru portofoliul Prahova Valley, acestea urmând să fie comunicate consumatorilor şi cumpărătorilor ȋn perioada următoare. Vinurile Prahova Valley, precum şi toate vinurile din gama The Iconic Estate sunt disponibile ȋn marile lanţuri de magazine, magazinele de proximitate, locaţiile HoReCa, magazinele online de specialitate şi pe platforma de comerț electronic iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.
Detalii aici: ALEXANDRION GROUP