The Iconic Estate extinde gama Byzantium!

0
47
Gamă vinuri Byzantium (foto: Alexandrion Group)

The Iconic Estate (Alexandrion Group) extinde gama de vinuri Byzantium cu un nou produs: vinul monovarietal Fetească Neagră. Totodată, compania a dezvăluit și noua strategie de comunicare de brand, cu accent pe tradiţia reinterpretată a vinului.

Byzantium Rose (foto: Alexandrion Gruup)

De-a lungul acestei veri, The Iconic Estate a oferit consumatorilor momente de interacțiune cu vinurile din gama Byzantium. La începutul toamnei, pentru a răspunde nevoilor consumatorilor, vinurile Byzantium s-au îmbogățit cu un soi autohton: Fetească Neagră. Se poate spune că este o nouă etapă în evoluția mărcii. Maturat în baricuri de stejar, Byzantium Fetească Neagră surprinde simțurile prin notele delicate de fructe de pădure.

Note elegante

De asemenea, remarcăm note de prune dulci, bine coapte, iar taninurile catifelate duc la un finiș lung și elegant. Este un vin care complimentează preparatele din carne roșie, pastele și brânzeturile afumate. Bine de știut, producătorul include acum patru sortimente de vinuri. Byzantium Blanc (Sauvignon Blanc, Chardonnay), Byzantium Rosé (Shiraz), Byzantium Rosso (Fetească Neagră, Shiraz, Cabernet Franc) şi Byzantium Fetească Neagră.

Byzantium Rosso (foto: Alexandrion Group)

Odată cu lansarea vinului, compania a dezvoltat și o nouă strategie de comunicare. Aceasta plasează Byzantium la confluența dintre tradiție/modernitate, identitate ilustrată prin sloganul „Byzantium. Pentru sufletele tinere din vechile oraşe”. Astfel, este armonizată originea vinului și denumirea istorică, aspecte legate de latura urbană/actuală a cramei The Iconic Estate. “Este un vin autentic care vorbește despre știință și cultură”, Ionelia Crăciun.

Arta vinului

“Totodată, la baza vinlui se regăsește tradiția și modernitatea, în aceeași măsură. Asemeni istoriei și spiritului metropolelor din întreaga lume, gama Byzantium are înscris în AND-ul lui tradiția zonei Dealu mare. Totodată, gama este inspirată de moștenirea glorioasă a Imperiului Bizantin și influențele cosmopolite ale vinurilor The Iconic Estate”. Direcția de comunicare abordează clienții cu momente de socializare în compania unui vin premium.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.