Share This Article
Supreme, brand-ul de stradă Cult, a lansat săptămâna trecută o colecție-capsulă cu eticheta italiană de lux Emilio Pucci. Colaborarea include piese vestimentare pentru bărbați, inspirația fiind regăsită în colecșiile Fantasia (1970) și Tulipani (1965) a mărcii italiene.

Colecția include tricouri, pantaloni scurți și multe altele, alături de accesorii precum ochelari de soare, șepci sau curele. Primele imagini distribuite de Supreme și Emilio Puci au apărut pe contul social al producătorului de muzică Sage Elsesser. Acesta a fost surprins purtând diferite articole vestimentare din noua colecție. Supreme nu este străină de colaborările care atrag atenția. Recent, marca a avut un parteneriat cu Yohji Yamamoto și, anterior, cu Louis Vuitton.
Un brand internațional
Supreme a fost achiziționată în noiembrie 2020 de VF Corporation, compania mamă a mărcilor Vans, North Face sau Timberland. Suma vehiculată pentru tranzacție s-a ridicat la circa 2,1 miliarde dolari. Fondată de James Jebbia (1994), marca operează boutique-uri la Paris, Londra și Statele Unite, inclusiv în Manhattan și Brooklyn. De asemenea, pe lângă Los Angeles și San Francisco, se dorește deschiderea primului magazine în Milano, capitala modei italiene.

De altfel, Supreme nu caută să impresioneze, ținând cont că este demnă în acest moment de galeriile de artă. Cu toate acestea, dorința de apărea pe pistă este una evidentă, ținând cont de colaborările avute cu Jean-Paul Gaultier. Supreme x Emilio Pucci este o colaborare neașteptată, ținând cont de istoria de peste șapte decenii a mărcii italiene. Foarte posibil, este o mișcare care consolidează proiectată lansare a mărcii în Italia și anunță dominanța industriei sale. (foto: Emilio Pucci).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI