Share This Article
Sunglasscurator a fost ales să găzduiască experiența shop-in-shop Kuboraum. Un tur de forță creativ în care Kuboraum preia spațiul și-l transformă într-un magazin temporar. Este locul unde se prezintă cea mai recentă colecție capsulă, cu sursă de inspirație mișcarea Jungle din anii 1990.
O mișcare culturală și muzicală începută în Marea Britanie a anilor 1990, fiind prezentă și selecție de piese statement. Evenimentul este o mișcare artistică, de la vitrina concepută exclusiv pentru sunglasscurator și până la grafica de interior. Kuboraum nu este aici pentru a impresiona, brand-ul fiind definit de relația dintre o pereche de ochelari și purtător. Ochelarii de soare și ochelarii de vedere Kuboraum sunt “măști” concepute pe fața celor care le poartă.
Ochelarii ca simbol conceptual
Piese statement, ochelarii de soare sau vedere sunt “măști” care evidențiează personalitatea și accentuează caracterul purtătorului. Fiecare pereche de ochelari este gândită în Berlin, locul unde regăsim brioul creativ al mărcii și produse în Italia. Mix-ul eclectic de tehnici ne prezintă o legătură între trecut și viitor, cu accent pe funcționalite necondiționată.
Dacă ești un pasionat al ochelarilor ca mijloc de exprimare a stilului propriu, universul Kuboraum te așteaptă. Este locul unde poți experimenta cea mai fresh narațiune urbană în magazinul sunglasscurator din București. Situat în cadrul One Herăstrău Plaza, până în luna septembrie, sunglasscurator este o destinație de shopping dedicate designer-ilor independenți. Portofoliul variază de la stluri de zi și până la modele îndrăznețe, mărci recunoscute fiind prezente aici. (foto: Kuboraum Berlin).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI