Signet Jewelers, vânzări online în creștere!

0
103
Signet Jewelers

Signet Jewelers, retailer de bijuterii din Bermuda, a înregistrat vânzări solide pe perioada vacanțelor de iarnă și o creștere semnificativă în segmentul comerțului electronic. Rezultatele pozitive au fost determinate de “noile capacități digitale, marketingul personalizat, diferențierea portofoliului de mărci, o strategie mai puternică de merchaindising și noutăți competitive, elemente care au dus la atragerea de noi clienți și o creștere a cotei de piață”, conform Virginiei C. Drosos (Directorul Executiv al mărcii).

Signet (Kay Jewellers)

Astfel, vânzările totale pe durata sezonului de sărbători a fost cifrat la 1,8 miliarde dolari, în creștere față de anul trecut. De remarcat sunt vânzările online – cu o creștere de 60,8% față de 2019 – zona offline beneficiind de o creștere de 5,6% (față de 2019). Ținând cont că pandemia de coronavirus a avut un impact major asupra consumului de bunuri de lux, vânzările înregistrate de Signet Jewelers în segmentul offline a înregistrat o scădere de circa 4,1% (în comparație cu 2019). Totodată, vânzările online au crescut cu 57,5% pe piața Nord-Americană și cu 92,8% la nivel internațional, forțând compania să-și crească de cinci ori capacitatea de livrare pe acest segment.

Signet (Aur roz & Diamante Albe)

O tendință în creștere (cu două cifre) a fost observată în categoria de modă, “reflectând noutatea competitive a produselor și consolidarea sortimentului de bază” – conform unui comunicat d epresă al Signet Jewelers. Ca răspuns la aceste performanțe, compania – care opereazaă mărci precum Kay Jewellers, Zales sau Piercing Pagoda – și-a îmbunătățit raportările pentru trimestrul patru. În acest moment, compania se așteaptă la vânzări în creștere (între 4% și 5%), încasările totale fiind estimate între 2,10 și 2,12 miliarde dolari. “În ciuda problemelor, Signet Jewelers a oferit performanțe puternice pe periaoda vacanței de iarnă, o realizare importantă pentru noi”.

Signet (Zales Jewellery)

“Momentul acestor vânzări, alături de generarea unui profit substantial pentru companie, reflect evoluția excelentă a echipei noastre și implementarea unor noi modalități de ajutor pentru clienții noștri, ajutându-i să sărbătorească libertatea și dragostea în toate modurile posibile”, completează Virginia C. Drosos. Totodată, conform reprezentanților bijutierului, compania a finalizat închiderea a 355 de magazine fizice – ca parte a planului de restructurare și închidere a aproximativ 380 de unități (la nivel local și internațional) – în cursul acestui an fiscal. O dinamică care ne arată orientarea puternică către comerțul online a mărcilor. Detalii AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații – AICI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here