Share This Article
Samaritaine se redeschide după o investiție – realizată de grupul de lux LVMH – de aproximativ 900 milioane euro. Proiectul de renovare a avut ca scope redarea publicului a uneia dintre faimaosele clădiri istorice din Paris.
Ceremonia inaugurală a avut loc pe 23 iunie, clădirea fiind situată în apropiere de Pont Neuf, în inima capitalei franceze. Numeroși artizani – pictori, sculptori, aurari, fierari – au participat la renovare. La apogeu, peste 800 de artizani lucrau împreună la renovarea spectaculosului magazin. Astăzi, magazinul universal se dorește a fi principala destinație a eleganței tipic pariziene. Un loc care îi va atrage cu siguranță pe iubitorii stilului de viață francez.
Renașterea unui magazin
“Renașterea Samaritaine este un succes colectiv, circa 3.000 de oameni fiind mobilizați la reconstrucția magazinului. Suntem mândri că am reușit restabilirea accesului la un monument istoric care deține un loc spcial în inima parizienilor”. O declarație realizată de Jean-Jacques Guiony (Președinte al Samaritaine). Magazinul universal “Samaritaine Paris Pont Neuf” este operat de DFS Group, deținut majoritar de grupul de lux LVMH.
Aproximativ 600 de etichete sunt disponibile în cadrul magazinului, de la nume iconice și până la designer exclusivi. Nume care punctează acest univers singular, locul unde se contopește eleganța și art de vivre specific francez. De asemenea, Samaritaine este un proiect urban cu utilizare mixtă, care aduce energie proaspătă pe malul drept al Senei. Situat între Louvre și Les Halles, magazinul universal joacă un rol esențial în renașterea cartierului.
Experiențe esențiale
“Niciun alt magazine nu are legături atât de convingătoare cu cele două fețe ale Parisului. Una legată de vitalitatea economică a Les Halles, cealaltă oferind o frumoasă priveliște asupra Senei. Finalizarea acestui proiect este o sursă de mândrie pentru grupul nostru. Multe din casele noastre sunt fondate la Paris și intenționăm să contibuim la redresarea economică a orașului”. O spune Bernard Arnault (Președintele grupului de lux LVMH).
Cel mai mare spațiu comercial din Europa include magazinele conceptuale Loulou și Rivoli, precum și 12 restaurante exclusive. De asemenea, spațiul Voyage propune un amestec de gastronomie, artă și experiențe memorabile. Tot aici regăsim un studiou de înfrumusețare și posibilitatea unor sesiuni de private shopping. O zonă esențială este ocupată de Cheval Blanc, un hotel urban care urmează să fie inaugurat pe 7 septembrie.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI