Share This Article
Ryan Gosling a devenit ambasador al mărcii TAG Heuer, primul său parteneriat de marcă. Actorul și marca orologeră sunt partenrii perfecți, împărtășind pasiunea pentru provocări, eleganță și angajamentul pentru excelență!

Acest parteneriat este o alegere evidentă, având în vedere numeroasele atribute împărtășite de marcă și actor. Determinarea și curajul, valori susținute de marcă, caracterizează perfect un actor care nu se teme să aleagă roluri diferite. Ryan Gosling este esențial pentru marcă, el oferind imaginea unui bărbat sensibil și discret, marcat de încredere fără efort. Actorul este entuziasmat de propunerea alăturării mărcii elvețiene.
Excelența mărcii
Comentând acest parteneriat, actorul a spus: “TAG Heuer este o marcă consecventă și iconică în domeniul său. Stabilirea parteneriatului a fost o decizie ușoară, iar timpul, în general, este ceva la care mă gândesc mult acum. Copii cresc repede, așa că privesc ceasul într-un mod cu care nu m-am obișnuit încă”. Curiozitatea naturală și angajamentul pentru excelență a constituit imboldul necesar pentru implicarea activă a actorului în campanie.

Campania de promovare este semnată de fotograful Par Dukovic, rezultatul colaborării oferind imagini vizuale remarcabil de vibrante. Comentând această colaborare, Par Dukovic a spus: “Ryan a dorit ceva complet diferit. Culoarea are emoție și este complet neașteptată, portretele oferind ceva atemporal și util în același timp. Ceasurile TAG Heuer au o calitate atemporală și exact acesta am vrut să imortalizăm în cadrul acestei campanii”.
Un model elegant
Pentru acest parteneriat, marca elvețiană a ales ceasul TAG Heuer Carrera Three Hands, un model sportive și elegant. Este un ceas care prezintă moștenirea cursei auto a mărcii. Când Jack Heuer a introdus modelul în 1963, a dorit să creeze un ceas ideal pentru piloții de curse. Astăzi, o colecție compusă din 13 piese este disponibilă în trei variante. TAG Heuer Carrera Twin-Time Date (14 mm), Carrera Date (39 mm) și Carrera Date (29 mm).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI