Share This Article
Rolls-Royce a anunțat la inceputul acestui an o investitie de peste 300 milioane-GPB pentru extinderea facilității de la Goodwood. Este încă un pas în angajamentul constructoruluii de a crea valoare pentru clienți în oferirea celor mai bune experiențe.

Conform Rolls-Royce, 2024 a fost un an record pentru segmentul-Bespoke și al treilea cel mai bun an din istoria companiei. Sunt vânzări record, ceea ce confirmă succesul acestei abordări. În ce privește noua investiție, extensia va crea un spațiu suplimentar pentru proiectele din ce în ce mai complexe. Este vorba de automobile personalizate, căutate de clienții care definesc luxul ca fiind ceva profund personal pentru ei.
Extensia
Conform reprezentanților Rolls-Royce, această nouă facilitate va pregăti terenul pentru tranziția mărcii la un viitor vehicul full-electric. În valoare de 300 milioane-GPB, investiția este cea mai mare injecție de capital de la inaugurarea fabricii din 2003. Deși facilitatea a suferit schimbări în ultimii 20 ani, clădirea principală a rămas în mare parte neschimbată. Astfel, cu un personal crescut, marca produce circa 28 vehicule pe zi.

Peste 2.500 de persoane sunt acum angajate în facilitatea de la Goodwood, printre ei numărându-se specialiști în diferite domenii. Pentru extinderea facilității de producție, permisiunea a fost acordată pe parcursul anului 2024. Permisiune acordată într-un an aniversar, în 2024 fiind împliniți 120 de ani de întâlnirea celor doi fondatori. Astfel, pregătirea spațiului și lucrările de amenajare a peisajului sunt în curs de defășurare.
Bespoke
După cum menționam anterior, segmentul Bespoke s-a dovedit o alegere bună pentru constructorul britanic. Anul care tocmai s-a încheiat a fost marcat de numeroase proiecte, provocatoare din punct de vedere tehnic. Sunt proiecte care au încorporat materiale inovatoare, alături de meșteșuguri care nu au fost văzute niciodată pe un Rolls-Royce. Rezultatul acestor echipe de meșteșugari a fost tradus în capodopere cu rezonanțe emoționale.

Practic, oferta personalizată a mărcii a atins niveluri record pe parcursul anului 2024. Valoarea conținutului personalizat a crescut cu 10%, atingând ce la mai înalt nivel din istoria companiei. Această realizare record este un testament al concentrării strategice pe termen lung a mărcii în domeniul Bespoke. Serviciul, centrat pe crearea de valoare pentru clienți, a oferit oportunități pentru exprimări personale semnificative.
Expertiza
Numeroase autovehicule au beneficiat de lucrări în care artizanii au conceput detalii rafinate. Iar aici pot fi încadrate sculpturi în aur de 18k sau broderii complexe. Un exemplu este Phantom Extended, model care a primit cele mai cuprinzătoare lucrări de personalizare. Astfel, clienții au putut să exploreze lucrări detaliate pentru exprimarea personală. Un alt exemplu a fost Coachbuild, expresia cea mai înaltă a personalizării.
Mai multe detalii sunt disponibile AICI.

