Share This Article
În cursul anului 2021, Rolls-Royce a oferit cele mai bune rezultate anuale din istoria de peste 110 a mărcii. Conform datelor publicate la finalul săptămânii trecute, constructorul a livrat 5.586 vehicule, o creștere cu 49% față de 2020.
Această cifră globală de vânzări include majoritatea regiunilor la nivel internațional, inclusiv China continental, America de Nord/Sud și Asia-Pacific. În cadrul acestor vânzări globale se remarcă o creștere pe toate modelele constructorului britanic. O creștere determinată de noul model Ghost, cererea fiind pe trend ascendent, mai ales după lansare Ghost Black Bedge. Un model completat de Cullinan și nava amiral Phantom.
Vânzările
O dovadă în plus a cererii pentru vehiculele Rolls-Royce o reprezintă cererea pentru vehiculele realizate Bespoke. Putem enumera Phantom Oribe – produs cu Hermès – alături de Tempus și modelele Black Bedge Wraith și Dawn Landspeed Collection. De asemenea, pe parcursul anului 2021, compania a semnalat angajamentul de a produce o nouă gamă de vehicule. Este vorba de segmentul mașinilor Coachbuild.
Astfel, constructorul britanic intruce permanent acest element în portofoliul său, mai ales după lansarea modelului Boat Tail. Totodată, Rolls-Royce a anunțat și lansarea primei sale mașini electrice – denumită Spectre – programată pentru trimestrul IV al anului 2023. În acest moment, vehiculul se află în faza de testare, el urmând să fie testat la nivel internațional. Este moemntul când se pregătește viitorul electric al mărcii.
Dezvoltarea
În acest moment, facilitatea de producție de la Goodwood funcționează la capacitate maximă pentru a onora comenzile clienților. Ținând cont de trecerea la segmentul electric, Rolls-Royce va continua să investească în viitorul forței de muncă tinere. Astfel, treizeci și șapte de tineri ucenici se vor alătura companiei începând cu luna septembrie a anului 2022. O mișcare care va conduce marca către schimbări profunde în următorii ani.
Comentând rezultatele, Torsten Müller-Ötvös (CEO-ul mărcii) a spus: “Ultimele 12 luni au fost cu adevărat istorice pentru noi. Am înregistrat cele mai mari vânzări anuale și am lansat noua familie de vehicule Black Bedge. Ca întotdeauna, capacitatea de adaptare a fost posibilă cu implicarea deplină a angajaților noștri și al echipei de vânzări”. Nu-mi rămâne decât să îndrum către reprezentantul Național al mărcii de lux.
Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI