Ralph Lauren a inaugurat un flagship în Milano!

0
23
Flagship Ralph Lauren în Milano

Cunoscuta marcă americană Ralph Lauren a inaugurat un flagship pe Via della Spiga, celebra stradă de shopping din Milano. Magazinul “World of Ralph Lauren” se întinde pe cinci etaje și găzduiește liniile dedicate femeilor, bărbaților și RRL.

Ralhp Lauren FW (foto Ralhp Lauren)

De asemenea, spațiul găzduiește și prima experiență de ospitalitate a mărcii în Italia – “The Bar at Ralph Lauren”. Reimaginând o reședință tipic milaneză, spațiul este bogat decorat, magazinul, barul și curtea acoperind o suprafață de 16.000 mp. Un magazin care reușește să îmbine distincția americană cu stilul și măiestria italiană, interioarele fiind realizate din materiale tradiționale. Printre ele, regăsim calcarul și teracota.

Detalii

Podelele din lemn sunt combinate cu lambriuri din lemn și accente din bronz, alamă antichizată și fier forjat. Întreg spațiul este completat cu obiecte de epocă, lucrări de artă, mobilier de epocă și diferite lucrări personalizate. Situat la parter, “The Bar at Ralph Lauren” este un spațiu cald și intim, deschis către grădina din spatele magazinului. Barul găzduiește meniuri inspirate de fondator, precum burger-ul clasic sau rulori cu homar.

Ralph Rauren RTW (foto Ralph Lauren)

O scară centrală – inspirată din design-ul rezidențial – conectează etajele și mărcile găzduite de clădire. Linia emblematică RRL se regăsește la parter, tricourile polo și accesoriile pentru bărbați fiind poziționate la primul etaj. Purple Label și Made-To-Measure sunt găzduite la etajul doi, în timp ce liniile feminine sunt amplasate pe ultimele două etaje. O selecție de cadouri și accesorii decorative pentru casă completezează oferta mărcii.

Accesibilitate

Noul magazin din Milano va fi accesibil la scară globală datorită unei platforme de cumpărături immersive – RL Virtual Experience. Clienții sunt invitați să cumpere cele mai recente colecții și să descopere noua ofertă de ospitalitate și servicii de lux. În acest segment putem să amintim croitoria Made-To-Measure, alături de spații dedicate cadourilor și întâlnirilor private de styling. Începând cu decembrie, clienții pot păși în lumea elegantă a mărcii, sărbătorile fiind marcate de cadouri speciale și experiențe personalizate.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.