Share This Article
Spre deosebire de modelele epocii, Rado DiaStar din 1962 era o piesă umitoare, care a deschis noi posibilități de exprimare. Forma neobișnuită și distinctivă, carcasa rezistentă din carbide-tungsten, au devenit elemente de semnătură și au condus la popularitatea mărcii.

Pentru a marca a șaizecea aniversare a acestui model extraordinar, ceasul a cunsocut o schimbare fundamentală a carcasei. Design-ul și-a conitnuat călătoria, urmând spiritul adevărat al mărcii în ce privește inovația în domeniul materialelor. Ultima ediție este un exemplu, Rado extinzând conceptul “Arta Skeletizării”, prezentând o nouă variantă a calibrului automat R808. Realizat în versiune gri-antracit, este un dans al contrastelor.
Detalii generale
Datorită geamului din cristal de safir (prezent pe ambele părți ale ceasului), mecanismul poate fi apreciat în deplina eleganță tehnică. O noutate este rezerva de putere, noul DiaStar Original Skeleton oferind acum circa 80 de ore de utilizare. Un arc anti-magnetic Nivachron™ asigură utilizatorul că totul rămâne extrem de precis. Forma este mult mai rafinată, contururile sale reflectând dorința unui design extrem de precis.

DiaStar Original a fost incontestabil un ceas puternic, modelul actual păstrând această caracteristică masculină, cu linii confortabile și elegante. Structura deschisă și impresionantul mecanismul R808 oferă acum ceasului o notă mai aerisită. Un contrapunct de design perfect în interiorul cadralui vizat de inovativa ramă CeramosTM. Tonul închis este pus în valoare de elementele colorate din interiorul mecanismului.
Detalii de design
Linia de design este asigurată de indecșii și indicatorii colorați, o sursă extraordinară de contrast vizual. Indicatorii sunt tratați cu Super-LumiNova® alb, oferind o lizibilitate sporită chiar și în condiții de lumină scăzută. Cureaua este confortabilă, fiind realizată din trei rânduri de oțel inoxidabibil lustruit și design H-Link. Aceasta este fixată cu o cataramă din oțel inoxidabil cu trei orificii pentru o siguranță cât mai mare.