Q&A: interviu cu Alexandru Șeremet, BMW România

0
66
Q&A - Alexandru Șeremet (PR Manager BMW România)

Q&A – Suntem într-o perioadă de criză, segmentul produselor premium unul din sectoarele afectate de pandemia de Covid-19. Ținând cont de evenimentele aflate în derulare, am încercat să aflăm cum comunică clienții și partenerii noștri, precum și modul cum aceștia gestionează business-ul în această periodă dificilă – invitatul de astăz fiind Alexandru Șeremet, PR Manager în cadrul BMW România.

Q&A – BMW Serie 1

Q&A – Cum se comunică în perioadă de criză? Situaţia este foarte volatilă şi există în acest moment transformări de la oră la oră. Încercăm, drept consecinţă, să răspundem rapid, clar şi transparent. Departamentul de PR trebuie să rămână un partener de încredere în conversaţie, cu o prezenţă decentă în dialog.

Q&A – Ce măsuri se pot lua pentru a contracara efectele negative ale acestei perioade? Comunicarea nu rezolvă efectele negative ale crizei. Este însă importantă o atitudine pozitivă, dar lucidă şi veridică, care să se concentreze pe oportunităţi şi nu pe probleme. Am un model în încrederea şi optimismul legendar arătat de Marea Britanie în timpul celui de-al Doilea Război Mondial: “Keep Calm and Carry On”. Este vital ca economia să meargă mai departe având în prim plan preocuparea pentru siguranţă şi sănătate. Trebuie, prin comunicarea noastră, să aducem contribuţia noastră la această abordare.

Q&A – BMW X7

Q&A – Cum comunica BMW Romania în această perioadă de criză? În primul rând comunicarea trebuie să păstreze decenţa şi să respecte situaţia dificilă în care ne aflăm. Ne dorim să fim prezenţi ca o voce constructivă, care este prezentă atât timp cât putem să contribuim cu ceva pozitiv.

Q&A – Ce repercusiuni pot exista pentru o companie de talia BMW în perioada următoare? Este prea devreme să vorbim de reprecursiuni, suntem într-o situaţie fără precedent. Conform Conferinţei Anuale de Presă BMW Group, primele estimări sunt că această criză va genera o scădere a profitabiltăţii cu 4 puncte procentuale, de la un interval de 6 – 8%, la un interval 2 – 4%, iar Covid-19 va avea un impact asupra afacerilor companiei restrâns la prima jumătate a acestui an. Optimismul rezervat este justificat de revenirea promiţătoare a Chinei, aici fabricile fiind deja deschise de aproximativ o lună. Mai multe detalii despre BMW sunt disponibile AICI.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here