Share This Article
Prada x Sotheby’s “Tools of Memory” celebrează importanța designului în arta și moda de astăzi. Universul luxului și moda transformatoare Prada va fi prezentă în cadrul unei licitații de articole din colecția toamnă/iarnă 2020, fotografii, invitații la spectacole, piese extrase direct de pe pistă și viniluri cu muzică sunt prezente sub bagheta lui Frédéric Sanchez. Piese vestimentare unice, purtate de modele în timpul prezentărilor de modă, vin să imortalizeze procesul desfășurat în culise și performanțele pe scenă.
“Tools of Memory” onorează viziunea unică a Miucciei Prada în cadrul casei omonime, o lume a modei redefinită prin design, artă, arhitectură și modalitatea prin care înțelegem luxul astăzi. De altfel, la începutul acestui an au debutat – în sala mare a Deposito di Fondazione Prada – evenimentele de prezentare ale colecțiilor FW2020, acestea fiind realizate cu ajutorul studioului de cercetare și design AMO. O statuie ecvestră, un “anti-erou” fără nume și o reprezentare a titanului Atlas (din mitologia greacă) – proiectat de Rem Koolhaas – au format elementele centrale ale spectacolelor de modă pentru bărbați și femei, acestea constituind acum punctul culminant al licitației.
The Looks – de la franjuri stratificate la pliuri deconstruite, imprimeuri geometrice, tricotaje și îmbrăcăminte căptușită, “Prada: Tools of Memory” prezintă nu mai puți de 40 de ținute vestimentare din prezentările FW2020 ale casei. Fiecare ținută este unică: îmbrăcămintea, pantofii și accesoriile purtate de modele pe scenă – precum o rochie pastel albastră, creată inițial pentru show, dar realizată într-o culoare diferită – par să coboare direct de pe pista de prezentare.
The Art – fotografiile realziate de Daniel Arnold, Phil Meech și modelul Gigi Hadid surprind momente inegalabile din culise, dinaintea și după finalizarea fiecărui spectacol de modă. totemuri pentru fiecare sezon, aceste fotografii – precum și inregistrările accesoriilor purtate de modelele Kaia Gerber sau Mensah Benjamin – imortalizează procesul desfășurat în culise și modul cum au performat pe scena de prezentare.
UNESCO – în fine, “Prada: Tools of Memory” are ca scop strângerea de fonduri pentru UNESCO și eforturile acesteia de a proteja învățământul în fața problemelor cauzate de pandemia de coronavirus. În mijlocul pandemiei, numeroase școli au fost închise, răspândirea Covid-19 întrerupând educația a peste 1,5 miliarde de tineri la nivel internațional, având totodată un impact disproporționat în rândul fetelor, pentru caree ducația este adesea un punct de salvare important. Prada a anunțat donarea tuturor veniturilor din cadrul acestei licitații, beneficiile urmând să meargă către cea mai nouă campanie UNESCO – intitulată “Keeping Girls in the Picture and their Global Education Coalition’s Gender Flagship” – fiind depuse eforturi considerabile pentru a promova continuitatea învățării în timpul lockdown-ului și de a asigura o întoarcere în sistemul de învățămât a tinerrelor femei. Detalii aici: SOTHEBY’S
MAi multe articole aici: ESSENCES