Porsche 911 Turbo, etalonul ultimilor 45 de ani

0
21
Porsche 911 Turbo (01)

Porsche 911 Turbo a fost, în ultimii 45 de ani, chintesența mașinii sport de înaltă performanță, un atoturism care poate fi utilizat zi de zi. După lansarea pe piață a modelului 911 Turbo S, compania prezintă acum generațiile următoare de 911 Turbo Coupé și Cabriolet, două modele puternice și mult mai rapide. Noile mașini sport urmează un traseu prestigios, întrucât 911 Turbo a fost sinonim cu luxul și performanța începând cu 1975, fiecare generație continuând să se ridice la nivelul de etalon global pentru mașinile sport de înaltă performanță.

Porsche 911 Turbo (02)

Porsche 911 Turbo este un automobil care combină sportivitatea cu posibilitatea utilizării de zi cu zi, dinamismul emoțional cu fiabilitatea și performanța entuziasmantă cu eficiența. Iar cea mai recentă generație este mult mai puternică decât Turbo-ul inițial, care era alimentat de un motor de trei litri, de 260 CP, cu o singură turbină. Cu toate că 911 Turbo a devenit mai rapid, mai mare și mai confortabil de-a lungul anilor, acesta și-a păstrat întotdeauna caracteristicile fundamentale. Noul motor boxer de 3,745 cm3, cu șase cilindri, are o putere crescută la 580 CP și oferă acum turbochargere VTG simetrice, cu supape de bypass controlate electric.

Porsche 911 Turbo (interior cabină)

Împreună cu sistemul de răcire cu aer reproiectat și utilizarea injectoarelor piezo, acesta îmbunătățește performanțele, caracteristicile cuplului și capacitatea de funcționare la turații mari. Șasiul și caroseria au devenit mai largi, în timp ce puntea față virează mai precis, datorită celor 42 mm de lățime suplimentară și anvelopelor noi (20 inch 255/35). Controlul activ al roților, PTM, este acum capabil să transfere și mai multă putere pe roțile din față, în timp ce tracțiunea direcționată activ pe puntea spate este crescută de ampatamentul mai larg cu 10 mm, precum și de anvelopele 315/30 pe roți de 21 inch (un inch mai mult decât pe puntea față).

Porsche 911 Turbo (03)

Pentru prima dată pe 911 Turbo este disponibil opțional un sistem de evacuare sport. De asemenea, sunt disponibile două variante diferite de șasiu: în timp ce șasiul PASM oferă o gamă mai mai largă de opțiuni între sportivitate și confort, suspensia sport controlată electric, coborâtă cu 10 mm, pune în valoare agilitatea 911 Turbo. Setarea are ca scop îmbunătățirea dinamicii și asigură mai multă stabilitate la viteză mare, precum utilizarea vehiculului pe circuitele de curse. Stabilizarea anti-ruliu hidraulică opțională PDCC și sistemul de frânare ceramic opțional PCCB, cu etriere fixe cu zece pistoane pe roțile din față, duc mai departe dinamica de conducere a noului model.

Porsche 911 Turbo (selector viteze)

Elementele de bază ale interiorului sunt modern și corespund celor regăsite pe modele 911 Carrera (cu Porsche Advanced Cockpit și Direct Touch Control). Ecranul central al PCM are acum 10,9 inch și poate fi operat rapid și în siguranță, datorită noii sale arhitecturi. Lista de echipamente de înaltă calitate include scaune sport, controlate complet electric, cu paisprezece căi de reglare, pachetul Sport Chrono, volan sport GT cu padele de schimbare a vitezei, comutatoare multifuncționale și de mod, precum și puternicul sistem de sunet BOSE® Surround Sound. În fine, mai trebuie spus că noile modele sunt deja disponibile la comandă.

Detalii aici: PORSCHE ROMÂNIA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here