Share This Article
Odată cu noul Cayenne, care debutează pe 18 aprilie la Shanghai, Porsche introduce un nou concept de afișaj și control. Noul Driver Experience reprezintă un afișaj complet digital, individualizare versatilă și utilizare intuitivă, accentul fiind pus pe axul șoferului!
Cele mai importante comenzi sunt grupate în jurul volanului, fiind creată o experiență de condus nouă și intensă. Cabina preia elemente de la modelul sport-electric Taycan, acestea fiind transferate pentru prima dată unui Porsche cu combustie. Vehiculul include un instrumentar de bord digital cu un design cu linii curbe și opțiuni de afișare variabile. Consola centrală a fost reproiectată, mașina beneficiind de un volan de ultimă generație.
Habitaclul
Odată urcați la bordul noului Cayenne, șoferii și pasagerii vor descoperi un habitaclu complet nou. Acesta se concentrează mai mult asupra șoferului, cu noi elemente interactive, modificând experiența de drum – inclusiv pentru pasageri. Instrumentarul de bord dispune de un afișaj curbat (12,6 inch), complet digital, cu aspect modern și subțire. În funcție de nivelul de echipare, șoferul poate alege până la șapte opțiuni de afișaj.
Șoferul poate opta pentru o vizualizare redusă sau clasică, aceasta din urmă transferând designul tipic Porsche al instrumentarului de bord. Caracteristica principală a noului Driver Experience o reprezintă echilibrul corect între elementele digitale și analog. Comenzile importante pentru experiența de condus sunt grupate în jurul volanului. Selectorul de viteze se află în dreapta volanului, între panoul de instrumente și afișajul central.
Ambianță
Noul Cayenne reprezintă cea mai sportivă mașină din segmentul său – iar interiorul reflectă acest aspect. Ambianța sportivă combină funcționalitatea dinamică cu confortul luxos și caracteristici de design tipice unui Cayenne. Accentul orizontal sporit al tabloului de bord face ca interiorul să pară și mai lat. Gurile de aerisire – cu design elegant – sunt aliniate vertical, în stilul tipic Cayenne. Pentru prima dată, Porsche le-a proiectat fără lamele.