Share This Article
Porsche și Michelin s-au angajat în extragerea durabilă a cauciucului, conform comunicatului de presă emis de cele două companii. Angajamentele celor doi producători premium (mașini sport și anvelope) este demonstrat prin inițierea proiectul “CASCADE”.
Parteneriatul are ca scop sprijinirea micilor fermieri din Sumatra (Indonezia) în procesul de extracție al cauciucului. Educația și formarea cu privire la practicile de cultivare, biodiversitate și siguranța muncii sunt componente esențiale ale acestui program. Scopul îl reprezintă îmbunătățirea condițiilor de viață și situația economică a micilor producători. Pentru Porsche, responsabilitatea începe cu mult dincolo de poarta fabricii.
Aprovizionare
“Lanțul de aprovizionare și extracția materiilor prime sunt factori esențiali aici”, spune Barbara Frenkel (Membru al Porsche AG). “Ne asumăm responsabilitatea pentru impactul asupra regiunilor de extracție a cauciucului din Indonezia. Vrem să îmbunătățim viața oamenilor prin proiecte desfășurate în regiunea de extracție a materiei prime. Micii producători formează inima unui lanț de aprovizionare durabil pentru cauciucul natural”.
Indonezia este una dintre cele mai importante regiuni de producție a cauciucului natural din lume. O zonă de extracție situată în provincia Jambi, una foarte rurală. Porsche și Michelin au identificat riscurile pentru sustenabilitatea lanțului de aprovizionare în extracția cauciucului, purtând discuții cu reprezentanții regiunii. Utilizat în numeroase produse industriale, cauciucul face parte din elementele utilizate de Porsche în construcția mașinilor.
Durabilitate
“CASCADE este un exemplu al angajamentului Michelin față de durabilitatea lanțului de aprovizionare cu cauciuc natural. Prin implicarea noastră, protejăm mediul natural și îmbunătățim mijloacele de trai ale micilor fermieri. Suntem bucuroși să lucrăm împreună cu constructorul la acest proiect ambițios. Cu un parteneriat strâns în domeniul anvelopelor, extindem colaborarea în domeniul durabilității”, spune Hélène Paul (Michelin).
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI