Share This Article
Organizatorul Pitti Immagine a revoluționat evenimentul dedicat modei masculine prin introducerea platformei Pitti Connect. E-Pitti a fost lansat în cursul anului 2011 pentru a amplifica pe web experiența evenimentelor organizate de Pitti Immagine, noua platformă venind să revoluționeze – în contextul pandemiei de coronavirus – modul de prezentare a show-urilor de modă, prima transmisie digital aducând în prim-plan sezonul de primăvară/vară 2020 (înaintea spectacolelor digitale organizate la Paris și Milano).
Obiectivul acestui demers îl reprezintă maximizarea vizibilității evenimentelelor organizate de Pitti Immagine, în special segmentul dedicat modei masculine – Pitti Uomo – un spectacol amânat pentru intervalul 2 – 4 septembrie. de altfel, criza care a lovit segmentul de modă a determinat Pitti Immagine să accelereze implementarea digitală prin crearea unei “platforme avansate și a unei piețe destinate să genereze noi oportunități de business, care să anticipeze și să integreze evenimentele fizice programate pentru luna septembrie. Pitti Connect oferă un instrument nou, care va contribui la recuperarea sistemului de modă în ansamblul lui”, se arată într-un comunicat Pitti Immagine.
Pitti Connect le va permite expozanților Pitti Uomo, Pitti Bimbo, Pitti Filati, Fragranze și Super creșterea vizibilității și activarea contactelor comerciale pentru a genera comenzi începând cu luna iunie. Planul este să se adreseze cumpărătorilor și comercianților din zona de retail – aproximativ 90.000 de utilizatori sunt înregistrați la pitti Uomo – inclusiv celor care nu vor putea să se deplaseze la evenimentul programat în luna septembrie (Florența), permițându-le să răsfoiască gama de produse oferite și să le descopere pe cele mai interesante. De asemenea, pentru a “lua legătura cu expozanții, planifica întâlniri și vizualiza colecții prin proiecții video și showroom-uri virtuale”.
Pitti Immagine a declarat într-un comunicat de presă că, împreună cu Pitti Connect, dorește “să transpună în lumea digital calitatea, selecția, segmentarea, design-ul, comunicarea și starea de spirit contemporană a evenimentelor sale”. Serviciul va fi operațional din iunie până în septembrie, când va integra evenimentul Pitti Uomo, organizat de obicei la Fortezzaa da Basso (Florența). “Pitti Connect va face posibilă expozanților nu numai comunicarea mai bună a propriilor mărci, dar va avea și funcționalități avansate pentru gestionarea accesului pe piață și în faza de plasare a comenzilor”, a declarat Agostino Poletto (Directorul General al Pitti Immagine).
“Știm care sunt prioritățile și provocările cu care se confruntă etichetele de modă în acest moment, deoarece noi, la Pitti Immagine, ne confruntă cu aceleași probleme”, a menționat și Raffaello Napoleone (CEO-ul Pitti Immagine). “De mai bine de un deceniu am crezut și am investit în evoluția domeniului web și, având în vedere transformarea digital care se află în desfășurare în acest moment, dorim să oferim cea mai bună tehnologie existent – cu o platformă cu totul nouă și cu un aspect editorial extrem de bogat în conținut, exact ca într-o revistă obișnuită”, a completat domnul Napoleone. Rămâne să vă ținem la curent cu noutățile Pitti Immagine!