Share This Article
Pitti Uomo, cel mai important târg de modă masculină, a dezvăluit o parte din planurile sale pentru luna septembrie. Reamintim, evenimentul aferent lunii iunie a fost amânat pentru perioada 2 -4 septembrie, invitatul special al acestei ediții fiind Dolce & Gabbana. Menționând acest accord, Raffaello Napoleone (CEO-ul Pitti Uomo) a declarat: “Salutăm acest acord, el fiind foarte important pentru economia europeană și italiană. Expozițiile comerciale italiene vor putea fi ajutate cu fonduri publice, inclusiv ediția din luna ianuarie 2021”.
“Avem multe companii mici în Italia care au suferit din cauza blocajului economic. Așadar, doresc să aduc mulțumiri ministrului de externe Italian pentru că a contribuit la realziarea acestui acord”, a adăugat Raffaello Napoleone. Reprezentantul Pitti Uomo nu a menționat ce ajutor financiar ar putea primi organizatorul, acesta având un buget anual de aproximativ 40 milioane Euro. Din cauza pandemiei de coronavirus, Pitti Uomo 98 – programat pentru luna iunie – a fost anulat, chiar dacă a fost anunțat o serie specială de evenimente la începutul lunii septembrie, Florența găzduind timp de trei zile un program special Dolce & Gabbana.
Printre momentele anunțate în cadrul evenimentului, lansate sub titulatura de Alta Sartoria, Dolce & Gabbana va prezenta o colecție specială în interiorul Palazzo Vecchio (clădirea care adăpostea primăria orașului Florența din epoca medievală). Ziua următoare este dedicată unui spectacol live al pieselor care compun colecția Haute Couture pentru femei, evenimentul urmând să aibă loc la Villa Bardini – o superbă reședință din secolul al XVII-lea – beneficiara unei grădini clasice toscane, aici regăsind numeroase grote artificiale, statui și fântâni din marmură, alături de o splendidă terasă care oferă vederi magnifice asupra orașului Florența.
“În urmă cu câțiva ani, Dolce & Gabbana a lansat proiectul Haute Couture și serviciul Bespoke pentru bărbați, urmate de o linie High-End de bijuterii. Acestea au fost urmate de evnimente de prezentare în Insula Capri, Agrigento, Venezia sau Milano, evidențiind frumusețea Peninsulei Italice. În opinia noastră, Florența reprezintă o continuare a acestui traseu spectaculos, fiind deosebit de încântați că putem găzdui un astfel de show”, adaugă Raffaello Napoleone. De asemenea, cei doi designeri vor susține o prezentare High Jewelry, o cină festivă urmând să fie găzduită de Officina Profumo Farmaceutica di Santa Maria della Novella
O șansă în plus pentru clienții mărcii de a gusta din vinurile renumitei podgorii florentine Antinori nel Chianti Classico. “Totul va fi o injecție de optimism”, spune Napoleone, acesta complimentând intenția celor doi designeri de a colabora cu artizanii locali. “Domenico și Stefano au petrecut zece zile în Florența, ei întâlnindu-se cu cei mai buni artizani din oraș și cerându-le să propună cele mai bune produse ale lor, astfel încât aceștia să poată fi integrați în seria de evenimente desfășurate în luna septembrie. Au decis să respecte orașul Florența și artizanii săi, cei care sunt adevăratul motor al succesului nostru”, a explicat Raffaello Napoleone.
Revenind la ediția următoare a Pitti Uomo, Napoleone a subliniat că aceasta va fi una redusă ca număr de participanți. Un eveniment diferit, ținând cont și de criza marilor retaileri din Statele Unite – unii dintre cei mai mari cumpărători la Pitti. “Practic, am pierdut circa jumătate din cifra de afaceri din acest an, efortul nostru concentrându-se pe realizarea aplicației digitale Pitti Connect”, a subliniat acesta. Lansată pe 16 iulie, Pitti Connect este o platformă ambițioasă, cu informații extinse despre mărcile care participă la evenimentul de modă. O încercare de a oferi instrumente de interactționare dintre cumpărători, jurnaști și expozanți.
Detalii aici: PITTI UOMO