Următoare ediție a show-ului pentru copii Pitti Bimbo se apropie cu pași repezi, evenimentul urmând să se desfășoare în perioada 20 – 22 iunie. Cea de-a 89-a sesiune a evenimentului florentin, un show de referință pentru moda destinată copiilor și organizat de Pitti Immagine, va găzdui aproximativ cinci sute șaizeci de expozanți, dintre care treisute treizeci și șapte sunt din afara Italiei (circa 60% din total) pe o suprafață de circa 47000 metri pătrați la Fortezza da Basso.
Sesiunea de vară a Pitti Bimbo a avut de-a lungul timpului circa 5360 de cumpărători (2450 dintre ei fiind din afara Italiei) și peste 10000 de vizitatori în total. Organizatorii speră să sporească participarea din luna iunie a acestui an, mulțumită unui program intens de promovare, acesta prezentând numeroase noutăți și, unul dintre cele mai importante aspecte, reîntoarcerea după ani de absență a numai puțin de o sută cincizeci de mărci de renume, printre care Grupul Armani – acesta fiind și responsabil pentru una dintre cele mai așteptate show-uri Emporio Armani. După cum au anunțat organizatorii, colecția Emporio Armani Junior (Spring/Summer 2020) va fi prezentată exclusiv la Pitti Bimbo, evenimentul dedicat urmând să se desfășoare la Sala della Scherma. O linie lansată în anul 1982 sub numele de Armani Junior, ea fiind astăzi parte din colecția Emporio Armani dedicată sezonului de toamnă/iarnă (2018 – 2019). Colecția include o gamă pentru nou-născuți (cu vârste între 0 – 36 luni), precum și două linii dedicate fetelor (cu vârste între 4 și 14 ani) & băieților (cu vârste între 4 și 16 ani). O altă noutate anunțată de Pitti Immagine este secțiunea „The Kid’s Lab!”, evenimentul fiind situat la ultimul etaj al pavilionului central, într-un cadru proaspăt, colorat și foarte sofisticat – spațiu fiind proiectat de studioul de design Storage Milano.
Noua secțiune va prezenta cele mai recente abordări experimentale în articolele de îmbrăcăminte pentru copii, cu expozanți împărțiți în cinci sub-secțiuni: „Kidzfizz” – dedicat brandurilor experimentale; „Activelab” – pentru mărcile athleisure/urbane; „The Nest” – o zonă incubatoare, aceasta fiind oferită de brandurile up-and-coming; „EcoEthic” – pentru brandurile durabile și, în final, „Kid’s Evolution” – o serie de colecții mini-capsulă. Totodată, etajul principal al pavilionului va găzdui două proiecte de literatură și ilustrație pentru copii: „The Extraordinary Library”, aici fiind prezentă o selecție de cărți internaționale pentru copii (realizată de „Children’s Book Fair” din Bologna) și „OFF the PAGE… And în the World of Fashion”, o selecție de lucrări realizată de douăzeci și cinci de ilustratori din întreaga lume. O secțiune experimentală pentru copii va include zone dedicate expozițiilor, proiectelor editoriale și evenimentelor dedicate. De menționat aici evenimentul organizat de Chopard Italia, compania urmând să prezinte proiectul de sprijinire a „Fundației Andrea Bocelli” – pentru reconstrucția școlii din Muccia, provincia Macerata – o construcție lovită puternic de cutremurul care a devastat regiunea în cursul anului 2016. Vă invităm să citiși integral articolul în paginile The Gentleman’s Journal.