Share This Article
Paul & Shark l-a numit pe Roberto Mancini în calitate de brand ambassador al mărcii. Mancini, unul dintre cei mai reprezentativi jucători de fotbal la nivel internațional, i se alătură lui Antonio Giovinazzi – pilotul echipei de Formula 1 Alfa Romeo – ca nume marcant în ptomovarea etichetei de modă italiene. “Întâlnirea mea cu paul & Shark a fost una tipic italiană. Avem aceleași valori: respectful pentru natură și oameni, frumusețe și eleganță, precum și dragostea pentru aventură”, menționează Roberto Mancini.
Cu sediul în Varese, regiunea Lombardia, marca Paul & Shark este cunoscută pentru stilul său îndrăzneț. Fondatorul etichetei – Paulo Dini, fiul unui bogat fabricant de țesături – a descopeit numele mărcii pe vela unei nave din secolul al XVIII-lea, întâlnirea petrecându-se într-un atelier din Maine (Statele Unite). “Mai mult decât o colaborare, este o întâlnire între oameni care împărtășesc același set de valori și interese: marea, munții, sportul, aventura și protecția mediului”, este descrisă într-un comunicat de presă această colaborare. În debutul colaborării, Roberto Mancini este reprezentat într-o serie de ținute a mărcii, o definiție preppy nautic tipic mediteraneeană.
Mai multe știri premium AICI
“Ca sportive, găsesc în colecția Paul & Shark numeroase materiale tehnice, ușoare, rezistente și respirabile – normale în ziua de astăzi – dar care făceau parte din categoria science fiction în urmă cu douăzeci de ani”, spune Roberto Mancini. De altfel, eticheta a luat în calcul dezvoltarea unei serii întregi de colecții-capsulă cu fostul fotbalist, acesta regăsindu-se constant printre “bărbații cei mai bine îmbrăcați”. Cu carieră impresionantă, Roberto Mancini a fost de două ori campion al Italiei, două Cupe UEFA și medaliat cu bronz la Campionatul Mondial de Fotbal din 1990, ulterior începând o carieră managerială încununată de numeroase succese. Detalii Paul & Shark AICI.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI