Share This Article
Palm Angels, o companie cu sediul la Milano (Italia), a debutat zilele trecute cu trei noi parfumuri 19 – 69. Marca italiană își începe călătoria cu trei esențe concepute pentru a surprinde energia și stilul stradal din sudul Californiei!
Lansat de Francesco Ragazzi (fotograf, art director și fost asociat Moncler), Palm Angels este o etichetă tânără. O marcă care inițial oferea documentare fotografice culturii skateboard din Los Angeles (Statele Unite). În 2015 se năștea prima colecție de îmbrăcăminte, ca urmare apariției primei cărtți de eseuri a lui Ragazzi. O linie de îmbărăcăminte care îmbina grafica skate și stilul cu modul de producție specific italian.
Linie diversificată
Aromele sunt cea mai nouă diversificare a portofoliului companiei, ce acare a făcut echipă cu Missoni pentru o colecție-capsulă. Compusă din o sută cincizeci de piese, linia a fost lansată în cursul lunii iunie. Totodată, a fost creată și o colecție-capsulă cu Villebrequin, costumele d ebaie jucând rolul hedonist la Saint Tropez. Având ca inspirație sudul Californiei, Francesco Ragazzi a dezvoltat o trilogie de esențe ale parfumului 19 – 69.
“Orange Kush Eau de Parfum” este dedicat originilor skateboard-lui și prezintă note precum floarea de portocal, cânepă și mandarină. “Burning Palm Eau de Parfum” are elemente din latura întunecată a LA-ului, cu note de lămâie, tutun sau vanilie. În fine, “Cacti Eau de Parfum’ este o referință la personajul legendary din Joshua Tree. Totodată, esența este o trimitere către anii 1960 și 1970 și include bergamota, cactusul și vetiverul.
Dezvoltare concept
Esențele 19 – 69 au fost ideea artistului dezvoltatorului de produse Johan Bergelin. Stilul parfumurilor ne poartă în contra-cultura care aduce aminte de Marrakech-ul anilor 1970 și sunset Strp-ul din los Angeles. De asemenea, trebuie menționat și faptul că marca este poziționată în segmentul superior al peiței. Esențele Palm Angels sunt completate de lumânări parfumate cu nume precum “Purple Haze” sau “’Villa Nellcôte”.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI