Pagani Imola, cu gândul la un monopost F1

Pagani Imola - Imagine generală

Pagani nu își v-a schimba prea curând modul de construcție al mașinilor sale. În timp ce restul industriei pare concentrat pe electrificare, producătorul italian continua să realize încet, dar sigur, aceleași hypercar-uri din anii 1990. Weekend-ul trecut, brandul auto a lansat cel mai nou model al gamei – produs în eediție limitată – denumit Pagani Imola.

Pagani Imola – Vedere frontală

Denumit după circuitul la Imola, noul model Pagani a fost proiectat cu gândul la faimosul circuit de lângă Bologna. La baza lui se regăsește un alt model spectaculos – Huayra – la linia acestuia fiind adăugate un splitter și diffusor, precum și spoiler fix. De altfel, producătorul italian știe că Pagani Imola nu este pentru oricine dar, conform fondatorului Horacio Pagani, există motive întemeiate pentru acest aspect neobișnuit.

Pagani Imola – Vedere laterală

“Nu putem spune că este o mașină elegantă”, a comentat Horacio P. “Am dorit să realizăm un vehicul asemănător unui monopost F1, acest lucru determinându-ne să-l proiectăm cu caracteristici aerodinamice suplimentare. Așadar, chiar dacă aceste detalii ar putea să estompeze estetica generală a vehiculului, ele ne permit să îmbunătățim viteza și siguranța”.

Pagani Imola – Vedere din interior

Ceea ce pare să-i atragă pe clienți sunt caracteristicile sale speciale. Imola este un vehicul ultra-ușor, cu o greutate de doar 1246 kg – alimentat de același propulsor Mercedes-AMG, V12 de 6.0 litri, regăsit și pe Huayra, compania oferind viitorului posesor 827 CP (cu 107 CP mai mult decât Huayra) și un cuplu 1100 Nm. Alte caracteristici impresionante ne dezvăluie o cutie de viteze cu șapte trepte, un sistem active de aerodinamică – ajustabilă în funcție de vreme – suspensie nouă, etriere de frână Brembo și anvelope Pirelli Trofeo R.

Pagani Imola – Vedere din spate

Desigur, toate aceste performanțe vin la pachet cu un preț pe măsură, Imola urmând să coste aproximativ 5,4 milioane Dolari – înainte de taxe – constructorul italian luând decizia să producă doar cinci exemplare. rămâne să vă ținem la curent cu mai multe informații despre evoluția acestui autovehicul (se pare că el va ajunge cea mai scumpă mașină second-hand). Mai multe detalii sunt disponibile AICI.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here