OPORTUNITĂȚI PE PIAȚA DE CĂLĂTORIE

0
4
Trinity Forum 2018 - Shanghai

Oportunitățile pe piața globală de călătorie, care cuprinde aeroporturile, magazinele din centrul orașelor și cele de bordul navelor de croazieră, vor ajunge la circa 85 de miliarde dolari până în anul 2020, o creștere de la 70 miliarde dolari în 2017, potrivit companiei Generation Research. Pe măsură ce industria crește, există oportunități uriașe pentru mărcile și comercianții cu amănuntul.

Trinity Forum 2018 - Shanghai

Cu toate acestea, conform unor specialiști în domeniu, sectorul este dominat de o mentalitate convențională față de operațiuni – acesta având nevoie de un rol urgent în epoca comerțului electronic. “Trinity Forum 2018”, realizat de influenta revistă de turism “Moodie Davitt Report” la Shanghai pe 31 octombrie, va lua în considerare una dintre problemele stringente cu care se confruntă astăzi jucătorii din industria comerțului cu amănuntul. “Poate reuși piața globală de călătorie o îmbinare cu avantajele reale pe care le are cu audiența captivă (nu întotdeauna captivantă), marile branduri internaționale și locale cu factori senzoriali precum atingerea, gustul, mirosul și interacțiunea umană?”, menționează domnul Martin Moodie (Fondatorul Moodie Davitt Report). “Sectorul poate spori capacitatea de a utiliza lumea digitală pentru a ajunge la pasageri pe parcursul călătoriei, de la check-in și până la sosirea la destinație?” este una dintre întrebările ce urmează a fi puse în cadrul evenimentului de la Shanghai. Totodată, nu este de mirare că evenimentul are loc aici, China fiind în acest moment în epicentrul comerțului cu amănuntul din secolul XXI. Explozia călătoriilor în interiorul și exteriorul Chinei, legată de cheltuielile naționale pentru branduri premium și luxury, a condus în ultimii zece ani vânzările de călătorie la nivel mondial. Participanții de la “Trinity Forum 2018” se pot aștepta să audă de la unii dintre cei care călătoresc în industria globală duty free și comerțului de călătorie, inclusiv Colm McLoughlin (Vicepreședinte Executiv și CEO al Dubai Duty Free), o companie care operează unul dintre cele mai mari business-uri din aeroportul situate în  Dubai sau Charles Chen (Președinte China Travel Retail Powerhouse) din cadrul companiei China Duty Free Group. De asemenea, printre vorbitorii la acest eveniment se numără Dag Rasmussen (Președinte și CEO al Lagardère Travel Retail), Raj Assanand (Director de Dezvoltare Comercială în cadrul Harrods); Yun Qin (Președinte al Consiliului de Administrație – Autoritatea Aeroportului din Shanghai); Angela Wang (Partener și Director General în cadrul Boston Consulting Group China); Mirko Wang din partea aplicației tarifare gratuită “Jessica’s Secret” și mulți alții. “Trinity Forum a fost inaugurat în 2003 de compania “Moodie Davitt Report”, conferința încercând să îmbunătățească dialogul și înțelegerea între aeroporturi, comercianți și mărci, totul în beneficiul celei de-a patra mase critice – consumatorul care călătoreste la nivel global. Sursă – Jing Daily.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here