Share This Article
Super Bowl 58, finala NFL, programată pe 11 februarie, este, ca de fiecare dată, o oportunitate de marketing de milioane de dolari pentru marile branduri. Dar nu numai, după cum o să vedeți.

De această dată ne îndreptăm atenția către Kristin Juszczyk. Cea care se descrie drept un designer autodidact. Și își făcuse deja un nume pe rețelele sociale într-o manieră specială. Mai exact, cu piesele de îmbrăcăminte inspirate de echipamentul de joc sau prezentare din fotbalul american. Ca și cu modul în care a ajuns de la schiță la produsul final. Cât privește sursa de inspirație, o are chiar acasă. Căci tânăra de 29 de ani este căsătorită cu apărătorul lui San Francisco 49ers, Kyle.
Întâlnirea decisivă
Totul s-a schimbat însă atunci când la Kristin a apelat Taylor Swift. Aceasta este, din vară, într-o relație cu un alt jucător din NFL, Travis Kelce, unul dintre cei mai mari tight end din istoria ligii. Și și-a dorit un hanorac cu numărul acestuia, 87. L-a îmbrăcat pe 13 ianuarie, la meciul disputat de Kansas City Chiefs contra lui Miami Dolphins, iar popularitatea lui Juszczyk a explodat. Designerul are acum 800 de mii de urmăritori pe Instagram, în creștere cu 1.476% față de sezonul trecut, spune o analiză făcută de Relo Census.

Deloc surprinzător. De o popularitate similară se bucură și produsele legate de Travis Kelce din momentul în care s-a oficializat relația. Potrivit firmei de analiză de retail Edited, în septembrie, vânzările au crescut cu 138% față de luna anterioară. Mai mult, firmele s-au îngesuit să semneze parteneriate cu acesta pentru produse, astfel că numărul de opțiuni a crescut cu 169%. Iar acum, după ce echipa sa a ajuns în finala NFL, lucrurile pot să meargă chiar mai departe. Mai ales dacă echipa iubitului lui Taylor Swift va câștiga trofeul pus în joc.
Kristin Juszczyk va avea reclamă în timpul Super Bowl
Revenind la Kristin Juszczyk, viitorul îi este asigurat. Colaborarea cu Taylor Swift, dar și cele cu Brittany Mahomes, soția altui jucător de la Chief, cu Simone Biles, care este căsătorită cu Jonathan Owens, de la Green Bay Packers, ori cu Taylor Lautner, fan Detroit Lions, au adus-o în atenția NFL. Iar oficialii ligii i-au permis să folosească pentru produsele sale logo-ul acesteia. Iar după Super Bowl 58, cu o audiență care va sări probabil, ca de obicei, de 100 de milioane de oameni, va avea șansa ca viitorul său să fie asigurat.