Share This Article
Anul incepe pentru Nespresso într-o notă misterioasă, cu o campanie care îi aduce în prim-plan pe George-Clooney și Eva-Longoria. Ambasador al mărcii, Clooney “joacă” rolul detectivului George, în timp ce Eva Longoria apare în rolul unui maestru bucătar.

Colaborarea cu George-Clooney continuă și în 2025, noua campanie evidențiind (dacă mai era cazul) gustul excepțional al cafelei Nespresso. Ca parteneră pentru acest proiect, ambasadorul mărcii va fi Eva Longoria, actriță cunoscută pentru rolurile sale din televiziune. Alături de cei doi vor fi prezente și două staruri consacrate: Camille Cottin și Kim Go Eun. O poveste jucăușă, de tip “whodunit” desfășurată într-un décor elegant.
Campania
Noua campanie de promovare ofera o privire de ansamblu în universul elegant Nespresso. Este locul unde fiecare ceașcă de cafea este un pretext pentru o călătorie plină de intrigă și arome de neuitat. Firul narativ al reclamei redă suspansul poveștilor cu detectivi, oferind și o notă de amuzament. O aventură marcată de prezența lui George-Clooney și Eva-Longoria, completată de prezențele autentice ale lui Camille-Cottin și Kim Go Eun.

Acțiunea are loc într-un tren fictiv de lux. Este locul unde detectivul George încearcă să descopere suspecții dispariției capsulelor Nespresso. Prin diferite răsturnări de situație, campania invită clienții să rezolve misterul alături de George, îmbinând umorul și eleganța specifice mărcii. “Filmările pentru Nespreso sunt întotdeauna o plăcere, iar această campanie a fost una incredibil de distractivă”, menționează George Clooney.
Energia
“A fost primul proiect în care am lucrat alături de buna mea prietenă Eva Logoria. Ea a format un duo culinar perfect cu Kim, ambele oferind o energie vibrantă pe platoul de filmare. De asemenea, a fost minunat să o revăd pe Camille, care aduce întotdeauna o notă de rafinament”, completează Clooney. “Datorită distribuției, campaniile mărcii sunt emblematice. Sunt încîmtată să fac parte din familie”, a spus Eva Longoria.

Campania a debutat pe 15 ianuarie, reunind iubitorii de cafea și pasionații de film. O campanie care promite să captiveze publicul cu gustul inconfundabil al cafelei. De la espresso și până la rețetele de cafea cu gheață, Nespresso oferă clienților experiențe gustative incomparabile. Indiferent că folosesc sistemele Original sau Vertuo, cafelele conțin cele mai fine boabe de Arabica și Robusta. Pentru mai multe informații vizitați site-ul mărcii.