Share This Article
Neiman Marcus revine, la mai bine de un an de la anunțarea falimentului, cu o nouă campanie publicitară. Tema campaiei este una optimist, sugerând clienților un viitor mult mai bun. O temă interesantă, dacă ținem cont de anunțarea falimentului în mai 2020!
Problemele mărcii au izbucnit odată cu criza sanitară, lockdown-ul instaurat în luna mai dând o lovitură fatală mărcii. Ca unul dintre cei mai mari retailer din Statele Unite, compania avea deja datorii uriașe înainte de pandemie. Astăzi, odată cu ridicarea treptată a restricțiilor, retailer-ul a început o campanie treptată de revenire. Anunțurile publicitare se înmulțesc, precum și cele de pe social media sau evenimentele din magazine.
Revenire spectaculoasă
Neiman Marcus revine pentru acest sezon cu noua ediție de toamnă – The Book. O ediție care anul trecut era disponibilă doar în mediul online, lansarea fiind programată pentru 30 august. Interesant de menționat sunt participările Gabriellei Hearst (Chloe) și Virgil Abloh (Off-White & Louis Vuitton). De asemenea, retailer-ul american a anunțat și noua campanie publicitară – intitulată “Re-Introduce Yourself” – o revigorare a mărcii.
Lansată la începutul acestei luni, campania prezintă o selecție de peste 100 mărci (40 brand-uri de lux și emergente). O campanie care invite consumatorii să reflecteze asupra lumii de mâine. Modelele sunt imortalizate lângă un avion sau în spatele unei uși care se deschide către natură. Retailer-ul invită clienții să reflecteze asupra schimbărilor constante ale epocii noastre, evidențiind totodată arta modei și sezonul de toamnă.
Schimbare optimistă
“Momentul commercial ascendent este un semn optimist al noilor posibilități și al unei lumi noi. În acest sezon vom arăta cine suntem ș ice am învățat despre noi înșine. Este timpul ca Neiman Marcus să facă același lucru împreună cu clienții săi”, spune Lana Todorovich (Director Merchandising). Practic, retailer-ul american speră să pășească cu dreptul în noua eră după restructurarea întreprinsă după declararea falimentului.
Fondat în 1907, grupul era deja împovărat cu datorii de 4 miliarde dolari la momentul izbucnirii pandemiei. Închiderea celor 37 de magazine și disponibilizarea a 14000 angajați nu a făcut decât să înrăutățească situația. Pentru a nu închide definitive ușile, compania a fost nevoită să cerea falimentul. Un mecanism care a permis companiei să-și restructureze activitatea fără presiunea creditorilor, aceștia devenind acționari la Neiman Marcus.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI