Neiman Marcus / Hypebeast: showroom virtual!

0
27
Neiman Marcus & Hypebeast (foto articol: Neiman Marcus)

Neiman Marcus lansează în colaborare cu Hyperbeast primul showroom virtual, locul unde poți achizițioana produsele a 11 mărci de lux. Este un spațiu complementar campaniei de toamnă – denumită “Re-Introduce Yourself” – care oferă noi experiențe de cumpărare.

Showroom Virtual Neiman Marcus & Hypebeast (Balmain)

Showroom-ul virtual este descris ca “o convergență a cumpărăturilor online și a poveștilor editoriale“. În cadrul acestuia, clienții pot achiziționa produse de la mărci de lux precum: Balenciaga, Balmain, Givenchy, Moncler sau Versace. Ca o particularitate, fiecare marcă și-a create propriul stil – îne xclusivitate pentru Neiman Marcus – cu diferite unghiuri compoziționale. Astfel, clienții sunt invitați să exploreze detaliile produselor dorite.

Produse exclusive

Clienții sunt invitați să intre în spațiul virtual și să exploreze interactiv cumpărăturile, atrăgând atenția asupra design-ului produselor. O lansare care include produse exclusive ale celor unsprezece mărci pe site-ul retailer-ului (neimanmarcus.com). În plus, stilurile selectate vor fi disponibile în toate cele treizeci și șapte de magazine ale mărcii. Locul unde conslierii de vânzări sunt pregătiți să ofere clienților informațiile necesare experienței.

Showroom Virtual Neiman Marcus (Givenchy)

“Ne confruntăm cu o creștere rapidă a business-ului nostru, bărbații fiind una din categoriile speciale. Ne străduim să oferim clienților experiențe și produse unice”, spune Lana Todorovich (Președinte & Chief Merchandising Officer Neiman Marcus). “Această oportunitate de colaborare este atât inovatoare, cât și interesantă pentru compania noastră. Ne-am permis să reimaginăm cum arată viitorul comerțului electronic, aducând ce este mai bun din ambele lumi. Dorim să oferim acces la cele mai improtante mărci de lux”.

Dezvoltare strategică

Pe măsură ce spațiul evoluează, strategia retailer-ului de lux cunoaște și ea o dezvoltare accelerată. De altfel, retailer-ul s-a axat pe segmentul multi-chanel, oferind clienților experiențe captivante și unice în mediul său de vânzare. Fie că ne referim aici la vânzarea fizică, digitală sau la distanță. “Suntem încântați să colaborăm cu Hypebeast ca partener, în încercarea de a explora viitorul luxului în cadrul Neiman Marcus” încheie Lana Todorovich.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.