Share This Article
Alexandrion Group, prin Nawaf Salameh (Președinte-Fondator Alexandrion), a menționat proiectele celui mai mare producător de vinuri și spirtoase din România. Anul 2021 a fost încheit cu rzultate care au depășit semnificativ țintele stabilite la nivelul planului de business.
Conform domnului Salameh, grupul a depășit ţintele de producţie (globale) cu 40% și cifrei de afaceri cu 30%. Pentru anul 2022, Alexandrion Group are în vedere continuarea procesului de expansiune globală. Obiectivele numără lansarea primului whisky single malt românesc și gamei premium de băuturi care va concura cu mărci internaționale. Pentru a fi puse în practcică, Alexandrion group are 100 de poziţii de management deschise.
Dezvoltarea
Pentru dezvoltarea business-ului, Alexandrion oferă 100 de poziții de management nivel național și global. “În fiecare țară unde ne extindem, derulăm trei acțiuni importante. În primul rând, deschidem o companie de import-export. Încercăm să achiziționăm un distribuitor local, dacă nu, înființăm propria noastră companie. Pentru mine sunt importanți oamenii care ocupă pozițiile de country manager și director comercial”, spune N. Salameh.
“Aceștia trebuie să dispună de o puternică experiență în vânzări și să fie buni negociatori. Cred că românii, care cunosc istoria și procesul de producție al băuturilor din portofoliul nostru, pot convinge clienții globali”. După cum menționam anterior, în prima parte a anului 2022 Alexandrion va lansa primul single malt românesc. Realizat în ediție limitată, proiectul se află sub coordonarea Master Distiller-ului de origine scoțiană Allan Anderson.
Produse
În ce privește whisky-ul, grupul lucrează la dezvoltarea pacestui produs încă din anul 2017. “Vom lansa primul single malt românesc prin intermediul unei conferințe de presă globale. Mesajul esențial pe care doresc să-l transmitem este că România are toate condițiile pentru lansarea unui astfel de produs. Și menționez aici clima, materia primă, tehnologie și expertiza producției unui whisky de calitate și care poate concura cu competitori puternici”.
Totodată, unul dintre proiectele importante în 2022 implică lansarea unei game premium de 12 produse. Conform domnului Nawaf Salameh, aceste produse vor fi disponibile pentru consumatori la nivel global. “Suntem printe puţinii producători din România/Europa de Est, care au reușit să creeze produse premium pentru piață globală. Scopul nostru este să transformăm produse naționale în produse globale în cadrul proces mult mai complex”.
Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI