Muzix Group Romania este una dintre afacerile lansate în România în timpul pandemiei de Covid-19. Planificat minuțios, business-ul de tip e-shop se adresează iubitorilor și cunoscătorilor de dispozitive audio portabile (căști audio, boxe portabile, playere și accesorii) și este o soluție special croită pentru România a companiei-mamă, Muzix Group Ungaria.

Cu o istorie de peste zece ani, Muzix Group Ungaria este distribuitor exclusiv pentru 20 de branduri de renume, dintre care amintim 1More, Ultrasone, Vifa, iBasso, UiiSii, Audiofly, MeeAudio, SoundMAGIC, Sabbat, Lotoo. muzix.ro oferă alternativele audio portabile atât pentru ascultătorii obișnuiți de muzică, pentru audiofili sau pentru cei entuziaști de calitatea HiFi cât și pentru cei pasionați de gaming sau cei care au nevoie de produse profesionale. De asemenea, artiștii, DJ-ii sau oamenii de radio au în muzix.ro un partener de încredere care le oferă datele acustice și tehnice ideale pentru activitatea sau hobby-ul lor. Portofoliul muzix.ro este dinamic, acesta urmând să fie completat cu lansări treptate – câte 3-4 brand-uri pe lună – până la listarea produselor din cele 25 de brand-uri reprezentate în România.

Conform lui Szabolcs Orban (CEO Muzix Group Kft), ”Eu și partenerul meu, Bogdan Militaru (Managing Director și Co-Owner al Muzix Group Romania), avem un istoric de peste 20 de ani de activatate în domeniul auto, în cadrul aceluiași holding. De aceea, în planul de extindere pentru România ne-am unit forțele într-un parteneriat firesc, între doi oameni care împărtășesc valori personale și de business comune. Nu ne vom opri aici, ci vom aborda în planul nostru de extindere zonală și țări ca Serbia sau Bulgaria”. Compania oferă clienților săi un parcurs al achiziției atent conceput: de la informațiile tehnice oferite, la securizarea metodei de plată, newsletter dedicat, livrare națională și experiență la livrare personalizată. De menționat, business-ul pornește la drum alături de partenerul de comunicare full service – #GrupaMare.

”După mai bine de 20 de ani de activitate în corporații mari, am acceptat o dublă provocare: pe de o parte pe aceea a unui business personal construit de la zero și pe de altă parte pe aceea a lansării lui într-un context economic și social atipic. Să lansăm această afacere din martie până iunie, să fim în contact doar online și la distanță cu furnizorii de produse și servicii, cu partea de formalități bancare de început sau cu autoritățile a constituit o reală provocare. Alături de Szabolcs, am ales produse de calitate, de la producători consacrați. Consumatorilor familiarizați cu gadget-urile le oferim variante pe gustul lor, iar celor mai puțin cunoscători le oferim informații și consiliere pentru a face alegerea potrivită. Avem produsele și capacitatea de a ne adresa atât B2B cât și B2C”, a menționat Bogdan Militaru (Managing Director și Co-Owner al Muzix Group Romania).
Detalii aici: MUZIX GROUP ROMÂNIA