Share This Article
Mr. Burberry Element – o marcă aflată în portofoliul Coty – este prezent pe piață cu cel mai nou parfum al gamei. Disponibil în Europa și regiunea Asia-Pacific – în boutique-rile destinate călătoriilor (în cazul magazinelor închise de pandemia de coronavirus, imediat după deschidere), Mr. Burberry Element se prezintă cu note de migdale, esență de ienupăr, minerale extrase din mușchiul de stejar și esență de ambră.
Potrivit mărcii, noul parfum a avut ca sursă de inspirație “Esența Londrei” și este disponibil la vânzare în recipiente de 50 ml, 100 ml și 150 ml. Cum este un parfum nou intrat în gama familiei Burberry, apa de toaletă a fost descrisă drept un parfum “modern, masculin și proaspăt”, el venind ca o completare la Mr. Burberry Eau de Toilette, Eau de Parfume și gama de parfumuri Indigo. Eau de Toilette este un parfum cu note senzuale de ierburi, în combinație cu arome de top zesty grapefruit, vetiver și lemn de guaiac. De asemenea, parfumul este marcat de arome senzuale de lemn, care se deschid cu note de tarhon amestecat cu patchouli, chihlimbar și nuanțe afumate de vetiver.
Totodată, parfumul Indigo oferă o versiune revigorantă și crocantă a Eau de Toilette, care se deschide cu note puternice de frunze violete și mentă, în combinație cu mușchi de stejar și ambră. Bine de știut, clienții își pot personaliza sticlele de parfum cu până la trei inițiale – sticluțele de 100 și 150 ml – printr-un serviciu de monogramare disponibil prin platforma de comerț electronic a mărcii și în magazine selectate la nivel internațional. Înainte de a cumpăra parfumul, recomandarea noastră este de a-l testa și de a vedea dacă se potrivește cu chimia și caracterul dumneavoastră. De menționat, parfumul Mr. Burberry Element este disponibil și în România, în magazinele de specialitate sau în cadrul platformelor online.