Share This Article
Nicholas Knightly – designerul articolelor din piele al casei Louis Vuitton – s-a alăturat casei Moynat în poziția de Creative Director al mărcii, prima zi în această calitate fiind ziua de miercuri (1 iulie). “Nicholas Knightly va fi responsabil pentru oferta creative a articolelor din piele ale mărcii. Alături de echipa sa de proiectare, el va contribui la reînnoirea continuă a Moynat și, în același timp, va lucra strâns alături de echipele de dezvoltare”, se menționează într-o declarație de presă a casei franceze.
Începând cu 2004, N. Knightly a fost directorul de design pentru articolele din piele ale Louis Vuitton și, înainte de aceasta, el colaborând cu casa Mulberry. La Moynat, el va raporta direct lui Sidney Toledano (Președintele & CEO al LVMH Fashion Group și Președinte mărcii) și Lisa Attia (CEO al Moynat). “Sidney Toledano și Lisa Attia se alătură tuturor echipelor de dezvoltare și îi urează succes lui Nicholas Knightly în noua poziție”, menționează un reprezentat al casei. Attia, un veteran al grupului de lux LVMH, s-a alăturat casei Moynat în cursul lunii februarie, după ce s-a înțeles cu lanțul de înfrumusețare Sephora și magazinul general Bon Marché.
Nicholas Knightly, de origine engleză și absolvent al Ravensbourne – universitate digitală de design și mass-media (cu sediul în Greenwich) – are o bună eputație în domeniul articolelor de lux din piele. În ce privește marca, casa franceză Moynat are un boutique pe Rue St. Honoré (Paris) și alte 25 boutique-uri la nivel internațional. Cu toate acestea, Moynat este privit ca un proiect special al magnatului LVMH, domnul Bernard Arnault. De altfel, compania franceză nu aparține conglomeratului LVMH, cie ste controlat direct de Group Arnault (divizia de investiții a familiei Arnault). Una dintre mărcile marcante din Franța – născută în 1849 – brandul s-a scufundat în uitare începând din anii 1970, eticheta fiind readusă la viață de gigantul LVMH începând cu 2010.
Iar Nicholas Knightly îi succeed lui Ramesh Nair, numit la conducerea creativă a mărcii imediat după preluarea din 2010, “Nair dorind să se implice în proiecte personale”. “Îi mulțumim lui Ramesh Nair pentru contribuția adusă în dezvoltarea etichetei Moynat”, se menționează într-un coimunicat emis de grupul francez de lux. R. Nair, care s-a alăturat mărcii după experiența la Hermès, a dezvoltat linii uber-curate la produsele mărcii, precum Réjane – o geantă ce are ca sursă de inspirație perioada Belle Époque – numită după actrița Gabrielle Réjane, criticii apreciind performanțele designerului și faptul că a reușit să dețină funcția de Creative Director timp de un deceniu, ceea ce atestă abilitatea și resursele sale creative.
Detalii aici: MOYNAT