Share This Article
Moncler, brandul italian de lux, a lansat la finalul săptămânii trecute o nouă colecție – concepută în colaborare cu Hiroshi Fujiwara – DJ de renume internațional și unul dintre designerii de îmbrăcăminte bine cotați la nivel internațional. “Am dorit să creez un nou standard, care să transmit mesajul că mărcii iubește muntele, acesta fiind și locul d eunde a început povestea mărcii”, a menționat Hiroshi Fujiwara într-o declarație de presă.
Denumită “7 Moncler Fragment Hiroshi Fujiwara”, noua colecție oferă un mesaj care este tradus prin sloganul principal al Moncler din acest sezon: “Fragment Loves Mountain”, designerul japonez încorporând fragmente din filozofia colecției pe jachetele realizate prin semnătura laqué a brandului și tehnica nylons. De asemenea, colecția oferă și numeroase referințe, precum albumul trupei favorite a designerului Kool & The Gang (Spirit of Boogie) sau longitudinea & latitudinea restaurantului unde se opreste Hiroshi Fujiwara atunci când drumurile îl poartă prin Paris. Demne de remarcat sunt și colaborările designerului cu specialistul cu alte mărci, precum britanicul specialist în piele – Lewis Leathers – sau Converse, prin realizarea unei colecții-capsulă Chuck 70.
Într-o declarație oficială, reprezentanții mărcii italiene au lăudat abordarea designerului: “Cu referințe vintage, militare, urbane și tehnologice – modificări operate cu sensibilitatea aprigă a unui «agitator» cultural unic – Hiroshi Fujiwara transformă obișnuitul în ceva extraordinar de subtil”. De menționat, colecția face parte din proiectul Moncler Genius – lansată în 2018 – casa de modă solicitând mai multor designer de renume să creeze colecții pentru Casă. “Colecția Genius își extinde spiritul de pionierat în 2020, deoarece continua să-și îmbunătățească explorarea către noi orizonturi”, au declarat reprezentanții Moncler. Fiecare colecție Genius are o data dedicate lansării, “asigurând facilitatea exprimării personale, o căutare care se va încheia pe aprcursul anului”.
Detalii aici: MONCLER