Share This Article
L’Oréal Groupe și Prada S.p.A. au anunțat semnarea unui acord de licențiere pe termen lung, la nivel global. Acesta vizează crearea, dezvoltarea și distribuirea produselor de înfrumusețare de lux marca Miu Miu.

Brandul a luat naștere în 1993, fiind creat de Miuccia Prada. El se adresează unui public emancipat, sofisticat și atent la ceea ce cumpără, de unde, precum și de impactul pe care articolele cumpărate îl au. Parteneriatul cu L’Oréal Groupe marchează începutul unei noi ere. Primele parfumuri ca parte din divizia L’Oréal Luxe sunt așteptate să fie lansate în 2025. Acordul dintre cele două companii va intra în vigoare după procedurile standard de reglementare, dacă este cazul.
Completare perfectă pentru un portofoliu de mărci emblematice
“În ultimii ani, parteneriatele puternice cu echipele Prada au fost un real succes. Suntem încântați să urăm bun venit brandului Miu Miu în portofoliul nostru și să explorăm potențialul remarcabil în frumusețe. Cu o poziționare unică, alimentată de creativitate și experimentare fără limite, el va completa perfect portofoliul de mărci emblematice L’Oréal Luxe și va consolida poziția noastră de lider la nivel mondial pe segmentul de parfumuri” , a declarat Cyril Chapuy, Președinte L’Oréal Luxe.

“Suntem încântați să anunțăm parteneriatul cu L’Oréal. Vorbim despre o companie care se remarcă drept lider de piață în frumusețe la nivel global. Acest nou capital va susține dezvoltarea mărcii și va ajuta la valorificarea întregului potențial al brandului în categoria de beauty”, a adăugat Benedetta Petruzzo, CEO al mărcii.
Îmbinare între eleganță și rafinament modern
“Asemeni brandului său soră, Miu Miu reprezintă o îmbinare între eleganță și rafinament modern. Dar care se distinge prin comunicarea sa ludică, asociată profilului tânăr. Și oferă consumatorului nu doar produse de parfumerie, ci și oportunitatea de a se exprima într-un mod original, îndrăzneț și jucăuș. Prin acest acord, ne bucurăm de faptul că divizia L’Oréal Luxe obține încă un instrument de expresivitate al frumuseții umane, având la bază experiența luxuriantă, inspirațională și de înaltă calitate caracteristică tuturor produselor noastre”, a spus Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux din cadrul L’Oréal România.