Share This Article
Mircea Cioponea: suntem într-o perioadă de criză, segmentul produselor premium unul din sectoarele afectate de pandemia de Covid-19. Ținând cont de evenimentele aflate în derulare, am încercat să aflăm cum comunică clienții și partenerii noștri, precum și modul cum aceștia gestionează business-ul în această periodă dificilă – invitatul de astăzi fiind Mircea Cioponea, Co-Fondator al Petru & Claymoor.

Q&A – Ce impact estimați că va avea actuala criză asupra Petru & Claymoor, știind faptul că sunteți un producător de încălțăminte de lux? Cred că este prea devreme să avem o imagine clară asupra impactului. Un impact care va fi semnificativ în zona companiilor care realizează produse manufacturate. Cu atât mai mult cu cât sectorul era și înainte de pandemia de Covid-19 destul de afectat. Revenind însă la întrebarea ta, în acest moment este nevoie de o abordare care sa aibă în vedere noul context – păstrând însă standardele de calitate. Clienții noștri sunt obișnuiti cu cel mai înalt standard de callitate, așa încât orice abordare trebuie să țină cont de acest fapt.
Q&A – Care este rolul comunicării în această perioadă? Foarte important. Toți cei implicați în acest domeniu trebuie să găsească o modalitate de a transmite că în lipsa unui plan de susținere a acestui sector, există riscul dispariției unor întregi meserii tradiționale – precum cel al pantofarilor sau croitorilor. Pe de altă parte, clienții noștri trebuie să știe că, chiar dacă traversăm o perioadă dificilă, calitatea și atentia pentru fiecare detaliu se mențin. Pentru noi, criza nu este o provocare de a obține costuri de producție mai mici, ci de a comunica mai bine cu clienții noștri.

Q&A – Ce planuri pe termen scurt aveti? Pe termen scurt intenționăm să avem în premieră pentru România o linie Made-To-Measure la standarde de excepție. Linia va fi numită simbolic “1881”, anul în care Carol I a fost încoronat ca Rege al României. Am lucrat mult la această linie, pantofii fiind realizați pe un calapod construit de noi după multe ore petrecute în atelier. Vor fi disponibile patru modele de pantof, printre care și un oxford negru.
Q&A – Dacă ar fi să lansezi un îndemn către ceilalți jucători de pe piață, care ar fi acela? Cred că este momentul să fim mai solidari și să înțelegem cumva că aportul fiecăruia dintre noi este vital pentru menținerea unui mod de viață elegant. Nu-mi rămâne decât să vă invit să vizitați showroom-ul Petru & Claymoor pentru o sesiune de informare.