Share This Article
David Yurman sărbătorește lansarea primei sale colecții de bijuterii de lux dedicată bărbaților. Denumită The Vault, colecția îl are ca imagine pe celebrul actor de la Hollywood, Michael B. Jordan.
Brandul de bijuterii de lux l-a ales pe actorul Michael B. Jordan să fie imaginea campaniei pentru colecția intitulată „The Vault”. Ea marchează numirea sa în calitate de ambasador global al brandului. Jordan apare în campanie purtând stiluri din colecția de bijuterii pentru bărbați, care este compusă din 30 de piese. Între acestea se numără coliere, brățări, inele și butoni decorați cu pietre prețioase, precum rubine, safire, smaralde și diamante. Acestea sunt montate pe aur alb și galben de 18 karate.
Prețuri de până la 325.000 de dolari
David Yurman a intrat oficial în industria bijuteriilor pentru bărbați în 2004. Cunoscutul designer a lansat bijuterii în categoria „The Vault”, care este prima sa linie completă dedicată bărbaților. „O numim «The Vault» pentru că este cu adevărat o referință la exclusivitatea și natura specială a acestor piese,” a declarat Evan Yurman, președintele și directorul creativ al brandului. „Multe dintre piese le pun în seiful meu. Sunt reticent să le vând pentru că sunt foarte îndrăgostit de ele. Într-un fel, sunt piesele mele personale în care am pus mult suflet, precum și cunoștințele artistice, creative și tehnologice. Ele reprezintă cel mai înalt nivel în materie de bijuterii pentru bărbați pe care suntem capabili să le realizăm.”

Colecția se bazează pe multe dintre codurile de design specifice lui David Yurman. Este vorba despre colecțiile Cable și Chevron. Totodată, Yurman a combinat aceste stiluri cu o inspirație arhitecturală Art Deco. El a creat o brățară din aur galben împodobită cu rubine și una cu diamante negre. De asemenea, a evidențiat una dintre piesele cheie din colecție ca un inel de semnătură cu diamante care utilizează o „montură invizibilă”, menită să ofere „acest esențial de gheață”. Colecția are prețuri ce variază între 50.000 și 325.000 de dolari. Ea este disponibilă exclusiv prin programare la anumite magazine ale companiei.
Ce presupune campania The Vault
Colecția conține lanțuri clasice inele, verighete, pandative și amulete. Colecția mai cuprinde inele de sigiliu, care sunt realizate din titan, cu diamante negre. De asemenea, există și piese clasic, care se disting prin design și prin dimamantele strălucitoare cu care sunt bătute.
David Yurman a declarat că brandul va lansa în fiecare an și bijuterii de lux unicat pentru bărbați. Acestea vor avea la bază câte o poveste croită în jurul clienților noștri. „Astfel, vom umple acest gol pentru ca bărbații să se bucure de bijuterii cu adevărat unice, la fel cum se bucură de ceasurile lor foarte scumpe,” a mai precizat Yurman.