Share This Article
Sezonul de Crăciun aduce câteva surprize: astăzi, un BMW iX3 apare în spatele celei de-a zecea uşi din calendarul Advent al filialei Mercedes-Benz din München. În luminile de dinainte de Crăciun ale BMW Welt, străluceşte un Mercedes-Benz EQC 400. Motivul schimbului de automobile între cei doi concurenţi din segmentul premium este dorinţa comună de a sprijini companiile locale din München în vremuri deosebit de dificile şi un semnal de solidaritate în capitala bavareză.
Pentru a 18-a oară, faţada de sticlă a sucursalei Mercedes-Benz din München se transformă într-un calendar de Advent supradimensionat în perioada premergătoare Crăciunului. În anii precedenţi, un model nou al producătorului din Stuttgart a fost prezentat în fiecare zi în “vitrina” cu faţa către Donnersbergerbrücke. Anul acesta, compania a invitat firmele din München să îşi asigure un loc cu produsele lor în spatele celor 24 de “uşi” ale calendarului Advent. În acest fel, este susţinută iniţiativa “Cumpără local” a oraşului München, care susţine coeziunea, angajamentul local şi dezvoltarea durabilă în oraş.
Motto-ul campaniei este „Wir halten zamm“ („Rezistăm împreună” în dialectul bavarez) – un obiectiv pe care producătorul de automobile BMW cu sediul la München îl împarte de mai bine de 100 de ani cu sucursala Mercedes-Benz München. Astfel concurenţii au venit cu ideea de a stabili o cooperare înainte de Crăciun între cei mai de succes producători de automobile premium din lume, pentru a sensibiliza spiritul comunităţii locale. Astfel, modelul Sports Activity Vehicle full electric BMW iX3 a ajuns în spatele celei de-a zecea “uşiţe” a calendarului Advent al filialei Mercedes-Benz München.
“În situaţia actuală, coeziunea este mai importantă ca niciodată. Prin urmare, suntem încântaţi că BMW iX3 şi-a găsit un loc în calendarul Advent al sucursalei Mercedes-Benz din München şi salutăm cu căldură Mercedes-Benz EQC 400 ca invitat la BMW Welt”, declară Helmut Käs (Directorul BMW Welt). “Cu acest schimb de automobile, vrem să încurajăm oamenii să facă o pauză, să semnaleze solidaritatea şi să direcţioneze atenţia vizitatorilor asupra iniţiativei de a sprijini companiile locale”. “În acest an extraordinar, este mai important ca niciodată să rămânem împreună ca societate”.
“De aceea, anul acesta dedicăm emblematicul calendar de Advent iniţiativei «Cumpără local» a oraşului München şi astfel dăm un exemplu de solidaritate reciprocă şi de angajament local în oraş”, spune Ulrich Kowalewski, director de vânzări Mercedes-Benz Cars & Van pentru Bavaria. “Suntem deosebit de încântaţi că am reuşit să implementăm ideea într-un dialog spontan cu colegii noştri de la BMW pentru a ajuta campania să atragă o atenţie suplimentară printr-o cooperare de dinainte de Crăciun. Spunem «Bun venit» BMW în filiala din München şi suntem încântaţi că putem fi oaspeţi ai BMW Welt”. Detalii aici: MERCEDES-BENZ
Mai multe informații aici: EXPLORE